Novinář a herní insider Jason Schrier tvrdí, že studio Blizzard pracuje na vývoji střílečky zasazené do světa série StarCraft. Informace zazněla v podcastu Unlocked magazínu IGN, ve kterém byl Schreier hostem z důvodu uvedení své nové knihy Play Nice: The Rise, Fall and Future of Blizzard Entertainment. V této souvislosti pak zabrousil i k aktualitám ohledně zmiňovaného studia a přinesl několik dalších detailů nejen o údajné střílečce, ale také o zrušeném survival projektu Odyssey, který má s aktuálním děním v Blizzardu souviset.
Když bylo Odyssey zkraje letošního roku zrušeno, dozvěděli jsme se několik základních informací. Předně, že byla hra ve vývoji dlouhých šest let a že na ni pracoval bývalý producent série Far Cry Dan Hay. Schreier k tomu v podcastu Unlocked dodal, že v mezičase byla velká část týmu vývojářů propuštěna a ti, kdo zůstali, se pustili do práce na StarCraft střílečce. Tento projekt má být aktuálně v rané fázi vývoje či spíše konceptu a jeho vývoj má opět vést Dan Hay, který přečkal zrušení Odyssey a dostal od Blizzardu a Microsoftu šanci pracovat na další hře.
Bohužel, i z těchto důvodů toho o hře zatím nelze příliš říct a bude patrně trvat delší dobu, než se o ní dozvíme. Tedy, pokud nebude Blizzard postupovat stejně jako v případě StarCraft: Ghost – nechvalně proslulé střílečky ze světa StarCraft, která však byla po čtyřech letech vývoje v roce 2006 nadobro uložena k ledu. Schreier navíc připomněl, že Ghost nebyla jediná hra tohoto druhu, kterou Blizzard zrušil, tou druhou byl méně známý projekt Ares, o němž Schreier rovněž píše ve své knize. Pokud vás zajímá právě historie Blizzardu z pohledu uznávaného insidera, zmiňovaná kniha vychází 8. října.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.