Call of Duty: Black Ops 6 bude vyžadovat připojení k internetu napříč hrou a všemi módy. Týká se to tedy nejen klasického multiplayeru a zombíků, jak je logické, ale také příběhové kampaně. Vývojáři vysvětlili, že chtějí dosáhnout nejvyšší možné kvality grafiky, ale současně omezit velikost hry na disku, takže streamování textur hra využívá ve všech režimech.
Bez kontinuálního připojení se tedy hráči neobejdou. Přesto produktová stránka na webu Xboxu tvrdí, že Black Ops 6 bude potřebovat skoro 310 GB. Velikost půjde nepochybně redukovat instalací či naopak odstraněním dílčích částí. Update: Podle CharlieIntel jde nicméně o velikost pro celou aplikaci Call of Duty včetně MWII, MWIII a Black Ops 6. Velikost by se měla údajně ještě zmenšit.
Kampaň je ale samozřejmě možné i na konzolích spustit bez předplatných Game Pass Core a PlayStation Plus. Ty potřebujete jen k hraní on-line. Black Ops 6 nabídne také podporu split-screenu, ale ne na PS4 a Xboxu One, ale jen současných konzolích. Tým se opět odvolává na snahu docílit maximální kvality.
Hlavní autory nového Call of Duty jsou studia Treyarch a Raven Software. Kampaň má připomínat dynamický špionážní thriller a je zasazená do začátku devadesátých let. Jak jsme doufali, příběhem i pojetím navazuje na Black Ops Cold War. Hráči mají narazit na dialogové volby a možnosti splnit mise různými způsoby.
Multiplayer láká na 16 nových map hned při uvedení hry na trh a nový systém pohybu, skákání i skluzů, takzvaný omnimovement. Ten se nicméně odrazí i v singlu. Vrátí se tradiční systém Prestige i režim Theater. Mód Zombies nabídne dvě úplně nové mapy. Black Ops 6 bylo údajně ve vývoji nejdéle v celé historii Call of Duty. Pracovalo se na něm čtyři roky. Na vývoji se kromě Treyarchu a Ravenu podílejí také studia Beenox, High Moon Studios, Sledgehammer Games, Infinity Ward, Demonware a Activision Shanghai.
Nové Call of Duty vyjde 25. října a hned při vydání bude k dispozici v Game Passu.