array(47) { ["_edit_lock"]=> array(1) { [0]=> string(12) "1735845165:3" } ["_edit_last"]=> array(1) { [0]=> string(1) "3" } ["onesignal_meta_box_present"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["onesignal_send_notification"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["onesignal_modify_title_and_content"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["onesignal_notification_custom_heading"]=> array(1) { [0]=> NULL } ["onesignal_notification_custom_content"]=> array(1) { [0]=> NULL } ["nadpis"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_nadpis"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b768e4aaf081" } ["podnadpis"]=> array(1) { [0]=> string(90) "Game director uvedl, že jediným důvodem, proč hra nevyšla na Xbox, je výkon Series S" } ["_podnadpis"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b768e50af082" } ["alternativni_vypis"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_alternativni_vypis"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5c87e33428d16" } ["youtube"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_youtube"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b88296e59a70" } ["sipka"]=> array(1) { [0]=> string(6) "yellow" } ["_sipka"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b8ef4780759d" } ["seznam_rss"]=> array(1) { [0]=> string(1) "1" } ["_seznam_rss"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5e00ae3f6f092" } ["karta"]=> array(1) { [0]=> string(5) "50090" } ["_karta"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b76921533353" } ["recenzovana_verze"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_recenzovana_verze"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b76931623120" } ["skore"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_skore"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b7698f3f97ee" } ["testovana_verze"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_testovana_verze"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b852d98f5dc9" } ["plusy"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_plusy"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b76966215002" } ["minusy"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_minusy"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b76968715004" } ["hodnoceni"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_hodnoceni"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b76987c0f80b" } ["galerie"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_galerie"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b76944bc8b60" } ["galerie2"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_galerie2"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b88191610d51" } ["galerie3"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_galerie3"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b88192210d52" } ["boxy"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_boxy"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b853d1b80254" } ["_pageview_20250102"]=> array(1) { [0]=> string(4) "1156" } ["_thumbnail_id"]=> array(1) { [0]=> string(6) "204427" } ["response_body"]=> array(1) { [0]=> string(337) "{"id":"64e8b01b-4646-4e21-8848-5012b1cc66e8","external_id":"11074b0f-ae6c-3c1f-52b4-06d228776d7f","warnings":["You must configure iOS notifications in your OneSignal settings if you wish to send messages to iOS users.","You must configure Android notifications in your OneSignal settings if you wish to send messages to Android users."]}" } ["status"]=> array(1) { [0]=> string(3) "200" } ["_pageview_20250103"]=> array(1) { [0]=> string(3) "245" } ["_pageview_20250104"]=> array(1) { [0]=> string(2) "49" } }
Black Myth: Wukong, Game Science, Recenze Black Myth: Wukong

Black Myth: Wukong exkluzivitu pro PS5 nemá

Game director uvedl, že jediným důvodem, proč hra nevyšla na Xbox, je výkon Series S

Zdroj: Game Science
2. 1. 2025
Název: Black Myth: Wukong Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , Žánr:
Datum vydání:
20. 8. 2024
2024 (Xbox Series S | X)
Black Myth: Wukong

Black Myth: Wukong od vývojářů z čínského studia Game Science patřil k nejzářivějším titulům loňského roku. Hra bodovala napříč anketami i nejrůznějšími oceněním a je zjevné, že na jejím úspěchu bude Game Science stavět svoji budoucnost. Je tu ale stále jedno téma, které se ve velké míře probíralo už v době vydání a stále nebylo vyřešené. Jde samozřejmě o verzi pro Xbox Series, které se hra měla podle původních plánů dočkat, ale nakonec se vedle PC objevila pouze na PlayStationu 5. I na Vortexu jsme mapovali vyjádření stran této kauzy, ať už šlo o spekulace, že za absentující verzí je nedostatečný výkon Series S, spekulace o tom, že se studio Game Science nakonec dohodlo se Sony na exkluzivitě a nakonec i vyjádření Microsoftu, že problémem určitě není technické omezení slabšího z dostupných modelů Xboxu Series.

Zdroj: Weibo

Teď se k celému případu na čínské síti Weibo vyjádřil game director Feng Ťi a potvrdil, že první varianta byla správně – Black Myth: Wukong zkrátka neběží na Xboxu Series S a to je celý a hlavně jediný problém, proč hra stále není na konzoli od Microsoftu dostupná. Na příspěvek upozornil kanadský magazín Gamer Social Club a přinesl překlad inkriminované části. Feng Ťi uvádí, že všechny úspěchy a sílu hry kazí jen skutečnost, že se neoblékla do kabátku Xboxu, je to ale právě oněch 10 GB sdílené paměti, které se staly překážkou pro vývojáře a stále jim zabraňují hru na Xboxu vydat. Platí totiž podmínka, že titul pro Xbox Series musí fungovat na obou modelech a na to jsou vývojáři podle Feng Ťiho krátcí.

Game director uvádí, že by potřebovali roky zkušeností s optimalizací takového rozsahu a ty bohužel nemají. Z vyjádření Feng Ťiho nicméně nevyplývá, zda se vývojáři stále snaží verzi pro Xbox Series dokončit, nebo už nad ní zlomili hůl. Game director nicméně tímto prohlášením potvrdil, že k žádné dohodě se Sony dojít nemělo a exkluzivita nebyla žádným způsobem sjednána. Na to ostatně upozorňovali hráči i média s tím, že Sony žádným speciálním způsobem nepromovala Black Myth: Wukong ani se nestarala o jeho marketing, jak by bylo v případě podobné dohody očekávané, takže – skutečně – nejde o žádné velké překvapení.

# čína # čínská # opičí král # soulslike

Nahlásit chybu v článku

9

Napsat komentář

Další články
Nahoru