branding
BioShock 4, 2K Games, BioShock 4 píše scenáristka Ghost of Tsushima a Far Cry

BioShock 4 píše scenáristka Ghost of Tsushima a Far Cry

Liz Albl si skrze angažmá plní sen, obsazení této pozice však naznačuje, že je hra ještě daleko

Zdroj: 2K
9. 12. 2022
Název: BioShock 4 Vývojář: Vydavatel:

Nový BioShock, na němž se pracuje ve studiu Cloud Chamber, obsadil jednu z důležitých pozic. K týmu a vývoji hry se připojila scenáristka Liz Albl, která od listopadu působí na pozici „narrative lead“, jak se pochlubila na svém Twitteru. Vývoj očekávaného pokračování by se tak mohl konečně posunout kupředu. Albl považuje práci na BioShocku za splněný sen, kvůli kterému ostatně opustila studio Monolith Productions, v němž působila od ledna 2021 a pracovala na scénáři herní Wonder Woman. Její předchozí pracovní zkušenosti jsou ještě zajímavější, neboť se předtím podílela jako scenáristka i na Ghost of Tsushima ve studiu Sucker Punch. Kromě toho strávila téměř šest let v Ubisoftu, kde začínala jako stážistka u Assassin’s Creed IV: Black Flag, až se vypracovala a později psala i Far Cry 4 a DLC Údolí Yettiů, Far Cry 5 a Watch Dogs: Legion.

O čtvrtém BioShocku víme už poměrně dlouho, o žádných konkrétnějších oficiálních informacích však bohužel mluvit nemůžeme. Nicméně už jen to, že až nyní byla k projektu dosazena hlavní scenáristka, dokazuje, že ačkoli se o hře už nějaký čas mluví, její vydání bude patrně vzdáleno ještě řadu let. Totéž v podstatě uvedl i samotný vydavatel Take-Two už na konci roku 2019, když bylo pokračování BioShocku oficiálně oznámeno, zdá se tedy, že se od té doby vývoj bohužel příliš neposunul. Od studia ani Liz Albl žádné další detaily bohužel nepřišly, a tak si budeme muset počkat i na případné nové informace.

Jaký by vlastně mohl být BioShock 4?

Můžeme si však připomenout, co o BioShocku 4 víme. Během oznámení bylo uvedeno, že ačkoli na hře pracuje nový tým, sešli se v něm někteří vývojáři, kteří se již na BioShocku podíleli. Další informace, které už nebyly oficiálně potvrzeny, například hlásaly, že by se hra mohla odehrávat v otevřeném světě, ale že bychom se zároveň neměli vrátit do Columbie ani Rapture. Další únik s vývojem spojil i studio Hangar 13 a zmiňoval možný název Isolation spolu se dvěma městy. Krátce poté následoval únik, podle něhož bychom se měli podívat do města Borealis a na Antarktidu v šedesátých letech minulého století. Letos v září tyto úniky doplnily další informace, podle nichž by hra přece jen měla být napojena na Rapture a že by mohla být hratelností podobná Deathloopu. Zatím však těžko říct, co je na tom pravdy.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru