Po tři srpnové víkendy byla k dispozici více, či méně uzavřená betaverze Marvel’s Avengers od Crystal Dynamics. Ať už jste si hru předobjednali, nebo ne, mohli jste si ji vyzkoušet na jakékoliv z cílových platforem a začít ještě před vydáním zjišťovat, zda vás koncept téhle lootovací akce dokáže zaujmout. Bez ohledu na nepříliš vřelé přijetí to byl důležitý mezník i pro vývojáře, kteří v samém závěru vývoje získali cennou zpětnou vazbu a mohli se pustit do oprav a změn na poslední chvíli. A s vyhodnocením nejzajímavějších statistik z proběhnuvších testů slibují, že na nejpalčivější problémy budou schopní zareagovat prostřednictvím prvního patche už 4. září, kdy hra vychází.
Souhrn celkového zájmu o betatest Marvel’s Avengers přichází přímo z webu hry, a jak prozrazuje titulek, řečí čísel šlo o značný úspěch. Hru si postupně vyzkoušelo přes 6 milionů hráčů, kteří v kumulativním součtu odehráli přes 27 milionů hodin. K dispozici měli Ms. Marvel, Hulka, Iron Mana a Black Widow s tím, že v příběhovém úvodu mohli krátce ovládat Thora a Kapitána Ameriku. To se pochopitelně propisuje i do dalších statistik, takže nás nepřekvapuje, že 3 miliony hodin z celkových 27 strávili hráči s Iron Manem nebo že se počítadlo Hulkových úderů zastavilo na čísle 200 milionů. Pokud byste se ptali na statistiku padlých nepřátel, je jich ještě o 100 milionů více, ve výsledku ale nic než zajímavost žádné z uvedených čísel neznamená.
To nejdůležitější ale ve smyslu změn má pocházet od samotných hráčů betaverze, takže do vydání bude zredukován efekt třesoucí se kamery nebo míra rozmazání obrazu.
Vývojáři si to pochopitelně uvědomují a aktuální článek doplňují důležitými informacemi o změnách pro všechny verze hry, stejně jako o dílčích vylepšení pro hráče na PC. Co se týče obecných úprav, vývojáři zapracují do vydání na stabilitě hry, matchmakingu, optimalizaci a konkrétních věcech, jako je fungování Hulkova ultimátního obleku Hulkbuster či respawnování padlých spolubojovníků. Co se týče změn v PC verzi, tam jsou vývojáři ještě konkrétnější a slibují odstranit drobné záseky a lagy, vyřešit problém s mikrofonem při dorozumívání s ostatními a ještě vylepšit hraní na širokoúhlých monitorech. To nejdůležitější ale ve smyslu změn má pocházet od samotných hráčů betaverze, takže do vydání bude zredukován efekt třesoucí se kamery a míra rozmazání obrazu, dojde na přepočítání času, v němž z nepřátel vypadne loot a upraveno bude i základní nastavení s oddálenějším pohledem a podporou míření.
Výše vypsané by mělo být k dispozici formou tzv. day one patche, který by měl mít podle předchozích náznaků kolem 18 GB. Není to málo, ale jak uvedli vývojáři v nedávném blogovém příspěvku, patch bude z velké části řešit lokalizaci, tedy včetně české ve formě titulků. Celkově by tak hráči měli 4. září obdržet plnohodnotnou a co nejlépe vyladěnou hru s příběhovou částí, 6 hratelných hrdinů, přes 50 skillů k odemknutí, 80 War Zones misí a pět desítek nepřátel. Podobně jako v případě betatestu pak budou zvýhodněni ti, kdo si hru předobjednali – oproti ostatním budou moci začít hrát už o 72 hodin dřív, tedy z našeho pohledu od dnešní půlnoci na konzolích PS4 a Xbox One a od zítřejších 18 hodin také na PC.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.