Do populárního VR hitu Beat Saber od česko-slovenského studia Beat Games zamířila další nálož hudby. V rámci pravidelného rozšiřování seznamu skladeb, které cílí na řadu rozličných hudebníků a vydavatelů, tentokrát vývojáři navázali spolupráci se zpěvačkou Billie Eilish. Díky novému hudebnímu balíčku se proto herní playlist rozrostl o některé z jejích nejslavnějších hitů, které navíc uvozuje velmi působivý trailer.
V minulosti oficiální autorský soundtrack Jaroslava Becka už doplnily písně od skupin Imagine Dragons, Panic! at the Disco, Green Day, Linkin Park, BTS, vydavatelství Monstercat a Interscope nebo hudebníků Camellia, Timbalanda a naposledy i Skrillexe. Nadále také platí, že na PC je možné importovat vlastní skladby a módy, které nabízí nepřeberné množství další hudby a zábavy obecně. Billie Eilish Music Pack láká na nejznámější a nejoblíbenější skladby jako například Bad Guy nebo Therefore I Am. Balíček obsahuje celkem deset písní a je dostupný za 13 dolarů nebo jednotlivě po 2 dolarech, resp. přibližně 50 korunách. Kromě toho je dostupné i nové herní prostředí, jež navrhla sama Billie a je inspirováno klipem k její písni Happier Than Ever.
– all the good girls go to hell
– bad guy
– bellyache
– bury a friend
– Happier Than Ever
– I Didn’t Change My Number
– NDA
– Oxytocin
– Therefore I Am
– you should see me in a crown
Beat Saberu se nadále daří, stejně tak jeho autorům. Pod křídly Facebooku a Oculus Studios, pod něž Beat Games patří už od konce roku 2019, je hra nadále vylepšována k hráčské spokojenosti. V době odkoupení studia vývojáři slibovali, že se jich akvizice dotkne pouze v pozitivním slova smyslu a že svůj pravý potenciál teprve ukážou. To splnili nejen novými přídavky, ale především multiplayerem, který vyšel loni v říjnu. Spolupráci si rovněž pochvalují i samotní vydavatelé, například David Nieman z Interscope Records na blogu Oculusu, který o Beat Saberu prohlásil, že je skvělým partnerem a spojencem pro hudební průmysl, neboť umělcům poskytuje nové a zajímavé publikum. O úspěchu hry navíc nesvědčí jen její všeobecná oblíbenost a fakt, že jde v tuto chvíli o jednu z nejvýznamnějších značek pro VR, ale také její veřejná prezentace. Zatímco ještě před dvěma roky autoři považovali za vrchol plakát hry na budově v centru Los Angeles, dnes byste Beat Saber určitě neminuli ani na Manhattanu.
Complete takeover of the @LinkNYC hubs by @oculus for the @billieeilish x @BeatSaber collab. If you’re not in nyc, these are on nearly every corner of Manhattan and display a cycle of ads and neighborhood info. Right now – only this ad! pic.twitter.com/B4BKuQdCZc
— Brandon Powers (@bpowtweets) September 21, 2021