branding
Watch Dogs: Legion, Ubisoft, BBC se pyšní prvním rozhovorem z herního světa

BBC se pyšní prvním rozhovorem z herního světa

Reportér "vyzpovídal" autora nových Watch Dogs ve virtuální verzi dystopického Londýna

27. 1. 2020
Název: Watch Dogs: Legion Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , Žánr: Datum vydání: 29. 10. 2020

Marc Cieslak z pořadu Click britské televizní stanice BBC vyzpovídal Clinta Hockinga, který vede vývoj Watch Dogs: Legion, přímo ve virtuálním prostředí hry samotné. Tématem rozhovoru byla mimo jiné dystopická vize Velké Británie po odchodu z Evropské unie, větší pozornost než povídání samotné ale vzbudila originální kulisa a forma rozhovoru.

Zatímco natáčení rozhovoru probíhalo v našem světě, z pohledu diváka dvojice hovoří na Piccadilly Circus ve futuristickém Londýně.

Samotná BBC o nápadu říká, že jde o první rozhovor, který vznikl uvnitř herního světa. Vývojáři Ubisoftu z Toronta přenesli Marca Cieslaka do Watch Dogs se vším všudy, a tak zatímco natáčení rozhovoru probíhalo v našem světě, z pohledu diváka dvojice hovoří na Piccadilly Circus ve futuristickém Londýně.

V praxi pochopitelně bylo zapotřebí naskenovat Cieslaka i Hockinga a pak si oba scénku “zahráli” ve studio pro mocap. Když měli vývojáři všechna potřebná data, už jen nové modely umístili do hry a nechali novináře i vývojáře sehrát nasnímaný rozhovor. Jedná se přirozeně o standardní řešení, ale samotný nápad vyzpovídat slavného designéra v originálním prostředí jeho vlastní hry stojí za pochvalu.

V rozhovoru Clint Hocking na otázku, zda se autoři neobávají potenciálně výbušného tématu brexitu, odpověděl, že se na na problém dívá jako někdo, kdo tvoří nějakou formu umění, nějak přispívá kultuře. Bylo by to podle něj stejné, kdyby nedělali hru, ale film nebo knihu. “Je naší zodpovědností dívat se na věci, které se dějí ve světě okolo nás,” prohlásil s tím, že když k nim mají co říct, musí vytvořit něco smysluplného, co lidi osloví.

Ze stejného důvodu vývojáři sledují dění ve světě a moderní trendy, když se rozhodují, jaké futuristické prvky do své hry promítnout. Například autonomní vozidla nebo drony jsou něco, s čím se setkáváme stále častěji, a tak v Londýnu blízké budoucnosti už budou patřit mezi naprostou samozřejmost. Hocking také prozradili, že si autoři vybrali Londýn, protože je to úžasné město pro videohru díky své kultuře, pamětihodnostem i báječným místům.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru