Pokud jste v uplynulých dnech spustili aktuální Call of Duty, určitě jste už zhlédli úvodní cut-scénu k probíhající druhé sezóně a všimli jste si tajemné a stále nedostupné nabídky v hlavním menu. Pokud Modern Warfare nemáte, o náznacích battle royale režimu jste se mohli dozvědět od nás, ať už v plejádě článků nebo v novinkových souhrnech, kde jsme rozebírali většinu z dosud uniklých dat, zahrnujících fragmenty domnělé mapy, informace o možném počtu hráčů, gulagu, z něhož se budete muset vystřílet, pokud budete vyřazeni z boje a spoustu dalších zajímavých věcí. Spojit by se měly již brzy v režimu pojmenovaném Warzone, o kterém po insiderch a dataminerech nově promluvila také respektovaná redakce magazínu Video Games Chronicle. Tvrdí, že battle royale bude uveden 10. března a hráči se k němu dostanou zcela zdarma bez ohledu na to, jestli Modern Warfare mají, či nikoliv – na rozdíl od Blackoutu z Black Ops 4 totiž konečně půjde o free-to-play.
VGC se ve svém článku odvolává na zdroje blízké Activisionu a týmům vývojářů sedících jak v Infinity Ward, tak v Raven Software, kteří mají s vývojem pomáhat. Tvrdí, že o Warzone už nějakou dobu vědí, a pokud nenastane nic neočekávaného, začátek března se skutečně ponese v duchu battle royale. Uvolnění módu zdarma by navíc mohlo pomoci v získání dostatečného počtu hráčů, což byla překážka zmiňovaného Blackoutu, který nedokázal obstát v konkurenci Apexu, Fortnitu ani PUBG a stal se jen dalším, byť velkorysým multiplayerovým módem Black Ops 4. Warzone naproti tomu může lákat hráče na perfektní grafiku, velmi dobrý gunplay a vzhledem k povaze módu by nemuselo být na překážku ani jinak obvyklé a náležitě nepříjemné chování hráčů multiplayeru Modern Warfare, kteří zpravidla jen čekají za překážkami a loví fragy ze zálohy.
Dá se navíc očekávat, že do kampaně budou některé vybrané osobnosti zapojeni přímo, a podobně jako u Apexu a řady jiných titulů vyhradí hře v rámci smlouvy s Activisionem maximum ze svého prostoru.
Další informace, kterou přináší VGC, se týká zahájení marketingové kampaně, které by mělo připadnout už na tento týden. Vývojáři prý sezvali vlivné severoamerické influencery z řad youtuberů a streamerů, aby jim umožnili vyzkoušet Warzone v předstihu a natočit vlastní videa, která v nadcházejících dnech poslouží jako prostředek pro zvyšování očekávání. Dá se navíc očekávat, že do kampaně budou některé vybrané osobnosti zapojeni přímo, a podobně jako u Apexu a řady jiných titulů vyhradí hře v rámci smlouvy s Activisionem maximum ze svého prostoru na YouTube, Twitchi nebo Mixeru. Výsledkem má být v ideálním případě příliv hráčů, kteří navíc logicky dostanou možnost povýšit Warzone na placenou verzi celé hry s kampaní a zbývající porcí multiplayeru.
Co se týče konkrétních informací o obsahu a náplni Warzone, ke slovu by měl přijít pingovací systém tak, jak funguje v Apex: Legends, pravdivé byly zřejmě i spekulace o herní měně, za kterou bude možné kupovat či vylepšovat zbraně během zápasů i onen gulag, sloužící v podstatě jako respawn s minihrou v podobě souboje jeden na jednoho. Mapa by pak měla působit jako slepenec již dostupných arén pro mód Warzone a připomínat některá ikonická místa z Modern Warfare. Momentálně se mluví o velkém stadionu, letišti, pile, farmě, ale také o televizních studiích či vrakovišti nebo nemocnici. V tomto ohledu asi lokace příliš nepřekvapí a mnohem důležitější bude jejich zpracování, přístupnost a taktické možnosti.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.