array(65) { ["_edit_last"]=> array(1) { [0]=> string(4) "9383" } ["_edit_lock"]=> array(1) { [0]=> string(15) "1733236243:9383" } ["onesignal_meta_box_present"]=> array(1) { [0]=> string(1) "1" } ["onesignal_send_notification"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["onesignal_modify_title_and_content"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["onesignal_notification_custom_heading"]=> array(1) { [0]=> NULL } ["onesignal_notification_custom_content"]=> array(1) { [0]=> NULL } ["nadpis"]=> array(1) { [0]=> string(58) "Avatar vypadá na PS5 Pro hůře než na původní konzoli" } ["_nadpis"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b768e4aaf081" } ["podnadpis"]=> array(1) { [0]=> string(99) "V Digital Foundry kritizují další nevydařený patch s údajným vylepšením a problémy s PSSR" } ["_podnadpis"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b768e50af082" } ["alternativni_vypis"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_alternativni_vypis"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5c87e33428d16" } ["youtube"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_youtube"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b88296e59a70" } ["sipka"]=> array(1) { [0]=> string(6) "yellow" } ["_sipka"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b8ef4780759d" } ["seznam_rss"]=> array(1) { [0]=> string(1) "0" } ["_seznam_rss"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5e00ae3f6f092" } ["karta"]=> array(1) { [0]=> string(5) "79027" } ["_karta"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b76921533353" } ["recenzovana_verze"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_recenzovana_verze"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b76931623120" } ["skore"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_skore"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b7698f3f97ee" } ["testovana_verze"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_testovana_verze"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b852d98f5dc9" } ["plusy"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_plusy"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b76966215002" } ["minusy"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_minusy"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b76968715004" } ["hodnoceni"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_hodnoceni"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b76987c0f80b" } ["galerie"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_galerie"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b76944bc8b60" } ["galerie2"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_galerie2"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b88191610d51" } ["galerie3"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_galerie3"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b88192210d52" } ["boxy"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["_boxy"]=> array(1) { [0]=> string(19) "field_5b853d1b80254" } ["_thumbnail_id"]=> array(1) { [0]=> string(6) "215487" } ["_pageview_20241203"]=> array(1) { [0]=> string(3) "691" } ["response_body"]=> array(1) { [0]=> string(337) "{"id":"62fa293b-4a41-416f-a429-2f19d1ceebc7","external_id":"9dc4e9f2-79a1-4e04-585c-826cdfd25c5f","warnings":["You must configure iOS notifications in your OneSignal settings if you wish to send messages to iOS users.","You must configure Android notifications in your OneSignal settings if you wish to send messages to Android users."]}" } ["status"]=> array(1) { [0]=> string(3) "200" } ["_pageview_20241204"]=> array(1) { [0]=> string(3) "626" } ["_pageview_20241205"]=> array(1) { [0]=> string(3) "106" } ["_pageview_20241206"]=> array(1) { [0]=> string(1) "9" } ["_pageview_20241207"]=> array(1) { [0]=> string(1) "9" } ["_pageview_20241208"]=> array(1) { [0]=> string(1) "9" } ["_pageview_20241209"]=> array(1) { [0]=> string(1) "4" } ["_pageview_20241210"]=> array(1) { [0]=> string(1) "2" } ["_pageview_20241211"]=> array(1) { [0]=> string(1) "2" } ["_pageview_20241212"]=> array(1) { [0]=> string(1) "1" } ["_pageview_20241215"]=> array(1) { [0]=> string(1) "1" } ["_pageview_20241217"]=> array(1) { [0]=> string(1) "2" } ["_pageview_20241218"]=> array(1) { [0]=> string(1) "1" } ["_pageview_20241224"]=> array(1) { [0]=> string(1) "3" } ["_pageview_20241227"]=> array(1) { [0]=> string(1) "1" } ["_pageview_20241228"]=> array(1) { [0]=> string(1) "1" } ["_pageview_20241229"]=> array(1) { [0]=> string(1) "1" } ["_pageview_20241230"]=> array(1) { [0]=> string(1) "1" } ["_pageview_20250102"]=> array(1) { [0]=> string(1) "1" } ["_pageview_20250103"]=> array(1) { [0]=> string(1) "1" } ["_pageview_20250108"]=> array(1) { [0]=> string(1) "2" } }
Avatar: Frontiers of Pandora, Ubisoft, Avatar vypadá na PlayStationu 5 Pro hůře než na původní konzoli

Avatar vypadá na PS5 Pro hůře než na původní konzoli

V Digital Foundry kritizují další nevydařený patch s údajným vylepšením a problémy s PSSR

Zdroj: Ubisoft
3. 12. 2024
Název: Avatar: Frontiers of Pandora Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , , , Žánr: , Datum vydání: 7. 12. 2023
Avatar: Frontiers of Pandora

Příchod nového modelu konzole PlayStation 5 Pro znamenal pro celou řadu her i vylepšení a s ním získání označení „Enhanced“. Nedlouho po uvedení konzolí na trh si hráči začali stěžovat, že některé hry vypadají hůře než na standardní verzi konzole, přičemž se mluvilo především o remaku Silent Hillu 2 a Star Wars Jedi: Survivor, na což poukázala i analýza odborníků z Digital Foundry. U těchto her ovšem problémy nekončí, jelikož Digital Foundry nyní ve svém podcastu DF Direct Weekly #191, v němž byla zároveň řeč i o spekulovaném handheldu od Sony, upozorňují i na patch pro Avatar: Frontiers of Pandora.

Avatar je podle Digital Foundry další hrou, která doplácí na upscalovací technologii PSSR. Zatímco u her jako Stellar Blade, Final Fantasy VII Rebirth nebo Spider-Man 2 z této technologie těží a díky PSSR vypadají lépe, Avatar se bohužel na základě jejich rozboru patche pro PlayStation 5 Pro řadí k těm titulům, pro něž je problémem. Ve výsledku to znamená, že i tato hra vypadá na modelu Pro hůře, než jak vypadala na standardní konzoli PlayStation 5, přičemž to souvisí s ray tracingem a listím (podobně jako u Star Wars Jedi: Survivor), kterého je zrovna v této hře všude kolem v přírodě dost. Na vině je pak samotný upscale, který zde dle DF zřejmě probíhá z rozlišení 720p do 1800p, čímž se zároveň zhoršuje kvalita a ve způsobeném „šumu“ mizí detaily. Hra tedy sice běží v režimu kvality v 60 fps, ovšem k čemu je to za těchto okolností vlastně dobré.

Nejen v Digital Foundry se proto zamýšlejí, co vlastně tyto problémy s PSSR znamenají pro Sony a jak je bude řešit, jelikož v tuto chvíli se nezdá, že vlastní technologie představuje onu konkurenci pro Nvidia DLSS nebo Intel XeSS, jak bylo zamýšleno. A rovněž vyvstává otázka, jak se mohl takový patch dostat až do hry, když výsledek „není dobrý“. Pro samotný model PlayStation 5 Pro pak samozřejmě není vhodné, že na něm některé hry vypadají hůře, ačkoli měl přinést výrazná vylepšení, což ne vždy platí.

# akční # avatar # budoucnost # open world # sci-fi # vesmír

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru