Společnost Ubisoft včera vydala nový update 3.2 pro Avatar: Frontiers of Pandora od Massive Entertainment, jehož hlavním lákadlem je nový režim grafického nastavení pro konzolové hráče. Na konzolích PlayStationu 5 a Xbox Series je nově k dispozici režim se 40 fps, který by mohl usnadnit rozhodování hráčům, kteří si nedokáží vybrat mezi režimem kvality se 30 fps a režimem performance s 60 fps, ale naopak slabším vizuální stránkou. Hráči na PC pak mohou nově využít upscalovací technologii Intel XeSS Super Sampling, ale naopak technologie AMD FSR3 se částečně dočasně vrátila ke starší verzi, což vývojáři vizuálními artefakty, jež narušují interpolaci.
Avatar: Frontiers of Pandora Title Update 3.2 launched today. Find the full patch notes here 👉 https://t.co/bkTDtbJRy3 pic.twitter.com/OpI7nEyiXO
— Avatar: Frontiers of Pandora (@AvatarFrontiers) April 23, 2024
Kromě toho ale došlo i na změny a samozřejmě na opravy. Nově byla přidána možnost rychlého cestování do oblasti výzkumné stanice Alpha. V misi Shadows of the Past již nebude problém s aktualizací úkolu v kooperaci, NPC se již nebudou stávat neviditelnými na okraji hráčova zorného pole a postavy z odboje se již nebudou na ústředí objevovat s nasazenou maskou. Nastavení ovladače se již nebude obnovovat do původního stavu při spuštění hry, některé problémové repliky se již nebudou během rozhovorů překrývat a opravy se dočkaly i drobné překlepy v textech. A samozřejmě se vývojáři věnovali i nejrůznějším pádům a dalším méně výrazným bugům. Aktualizace na PlayStationu 5 zabírá 2,4 GB, na Xbox Series 3,1 GB a na PC pak 3 GB.
Více informací o hře naleznete tradičně v našem archivu, případně si můžete připomenout naši recenzi.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.