Niraya of ■■, HexaDrive, Autoři Silent Hill: The Short Message představují novou hru

Autoři Silent Hill: Short Message představují novou hru

Na teaser ze začátku července navazuje trailer. Hra nese neúplné označení Niraya of ■■

Zdroj: Hexadrive
21. 7. 2024
Název: Niraya of ■■ Vývojář: Vydavatel: Platformy: Žánr:

V polovině července začali vývojáři ze studia Hexadrive lákat na svoji novou hru. Podobně jako v případě bezplatného pokusu jménem Silent Hill: The Short Message, který přinesli začátkem roku coby doprovodný titul k obrození série Silent Hill, má jít o horor, což jsme mohli skrze první teaser zjistit už před několika dny. První krátké video s sebou nicméně neslo příslib brzkého odhalení hry, na které došlo trochu pod radarem už na konci minulého týdne. I proto, že video bylo zveřejněno na novém kanále na YouTube, který má momentálně pouhých 47 odběratelů a tisková zpráva šla do světa primárně v japonštině. Nyní už ale víme, že novým hororem od Hexadrive bude titul tajemně pojmenovaný Niraya of ■■, přičemž ony dva čtverečky neznačí písmenka s vadným kódováním, ale skutečně dvě prázdná místa, která – možná – vývojáři ještě v budoucnu doplní.

Nejprve pojďme na trailer, který začíná poměrně znepokojivou „masáží“ patrně dětského obličeje. Tomu ostatně napovídá i hlasatelka, která mluví o incidentu, během kterého bylo nalezeno velké množství těl. Poslední objevené tělo má pak patřit dítěti, které mělo být nalezeno v lednici na pozemku blíže nespecifikovaného chrámu. Následně nás video přenáší rovnou do hry, ve které minimálně chvíli za nějaké dítě budeme hrát. Hledá pomoc, ale v typicky japonském komplexu budov a místností oddělených papírovými stěnami a posuvnými dveřmi jej nahání zlověstná stvůra. Co to přesně znamená, proč si vývojáři vybrali zrovna dítě a proč bychom už dopředu měli znát jeho osud, není v tuto chvíli jasné, vývojáři ale mají dostatek času na to, aby sdělili hráčům vše potřebné.

Tisková zpráva potvrzuje jen to, co je z videa jasné – hra za malé dítě s omezenou výdrží, tradiční prvky hororu, schovávání a souboj prostřednictvím vyhýbání se veškerému nebezpečí. Vývojáři rovněž zmiňují, že veškeré problémy zde budeme řešit metodou pokus-omyl, případně experimentováním s monstrem a nadpřirozenými jevy. To se mi osobně bohužel jeví jako něco, co může vést k příliš rychlému prohlédnutí všech nebezpečí a ztrátě jakéhokoliv strachu, rád se ale samozřejmě nechám překvapit. Hra míří zatím pouze na PC a vyjít by měla v posledním čtvrtletí příštího kalendářního roku. Stojí za ní Juja Jamaguči, který se dříve podílel na hrách jako Final Fantasy Type-0 HD, Metal Gear Solid: Social Ops nebo právě předchozí hře studia Silent Hill: The Short Message. Hra už má i svou stránku na Steamu, nic dalšího byste se na ni ale nad rámec informací z tiskové zprávy prozatím nedočetli.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru