branding
No Man’s Sky, Hello Games, Autoři No Man’s Sky se pustili do dalšího velkého projektu

Autoři No Man’s Sky se pustili do dalšího velkého projektu

Sean Murray mluví o touze nedělat jen pokračování. Na novince pracuje pouze hrstka lidí

Zdroj: Hello Games
3. 9. 2020
Název: No Man’s Sky Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , , Žánr: , Datum vydání: 9. 8. 2016

Od vydání No Man’s Sky uplynuly už čtyři roky, po které se tým vývojářů z Hello Games snažil postupně splnit všechny sliby, které padly ještě před vydáním. Cesta to nebyla jednoduchá, autoři se museli potýkat s oprávněnou kritikou jejich práce, ale nakonec přišel zlom a No Man’s Sky – po čtyřech letech stále pravidelně zásobený novým obsahem – došel svému vykoupení. Pro Hello Games to ale není konec cesty, coby vývojáři mají stále nutkání tvořit, což se zhmotnilo i v malém projektu The Last Campfire, který vyšel na konci srpna. Ani ten ale není tím jediným, čím se nepříliš početné studio zabývá, a jak v rozhovoru pro magazín Polygon potvrdil šéf Hello Games Sean Murray, práce na nové ambiciózní hře už běží.

Pokud čekáte jakékoliv detaily, musíme vás zklamat hned na začátku. Sean Murray zatím chce nechat informace pod pokličkou, přesto naznačil, že se bude jednat o něco velkého. „Hello Games tvoří 26 lidí. Jen tři z nich stojí za The Last Campfire a zbytek je rozdělen vedví. Jedna část zbývajících 23 zaměstnanců pracuje na podpoře No Man’s Sky. Ta druhá pak pracuje na „dalším velkém projektu“ Hello Games,“ vymezuje Polygon přesněji. Další věcí, kterou přidává Murray sám, je potvrzení, že se nebude jednat o žádné pokračování. Právě s nimi nemá slavný designér dobrou zkušenost a staly se i důvodem, proč odešel z Electronic Arts. „Před tím, než jsem založil Hello Games, jsem pracoval v EA a nedělali jsme nic jiného nežli spoustu pokračování. Vše, na čem jsem pracoval, bylo pokračování něčeho. To mi v mnoha ohledech přišlo depresivní, a proto jsem se rozhodli jít dál,“ vysvětluje Sean Murray.

V rozhovoru tvrdí, že je důležité lidi pro nový titul nadchnout a hodně o něm mluvit, protože jinak by se o něm nemuseli dozvědět ani ti největší fanoušci práce Hello Games.

Na povrch pak nechává prostoupit fascinaci nezávislým vývojem a budováním vysněné hry za pochodu. „Je to jako kdybyste byli v lodi, kterou vysíláte proti slunci a stavěli ji během letu. Je v tom vzrušení i šílenství,“ vysvětluje Murray. Ve výsledku je pak pochopitelně spokojený, kde s No Man’s Sky skončili, ale přiznává, že na tým padla pořádná deprese po nepříliš zdařilém launchi hry v roce 2016. I pro něj je proto otázkou, zda chce podobnou zkušenost opakovat, s jedním si je však Murray jistý už teď. V rozhovoru tvrdí, že je důležité lidi pro nový titul nadchnout a hodně o něm mluvit, protože jinak by se o něm nemuseli dozvědět ani ti největší fanoušci práce Hello Games a vydání by pak nemělo jakýkoliv smysl. Přesto by ale některé z dřívějších rozhovorů, kde mluvil o problémech nebo naivitě celého studia, raději nikdy neudělal, vzhledem k tomu, že podle Murrayho nijak výsledek a přijetí hry neovlivnily.

Můžeme proto jen s napětím čekat, co konkrétně v Hello Games vzniká a jakým způsobem se o tom v budoucnu dozvíme. Rovněž také věříme, že studio je po zkušenosti s No Man’s Sky mnohem lépe připravené a tušíme, že by nový projekt nemusel mít vůbec nic společného s vesmírem, loděmi, stavěním či objevování planet. Nezdá se totiž, že by Murray byl člověkem jediného nápadu a kreativita mu – vzhledem k velmi různorodým updatům pro NMS – zcela zřejmě nechybí.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru