Dánské studio IO Interactive, které má na kontě sérii Hitman, ale i Freedom Fighters, Mini Ninjas nebo akci Kane & Lynch, představilo svůj nový projekt. A touto hrou je nová bondovka. Project 007 je pracovní název úplně nového dobrodružství agenta s povolením zabíjet.
Čeká nás prý příběh o tom, jak se James Bond stal tím, kým je. Vývoj je zcela očividně stále na začátku, protože informací je poskrovnu a IO Interactive stále hledají další vývojáře pro tento projekt. Autoři si hru sami vydají.
Odhalení bylo stylové, v typickém duchu agenta 007. Nedostává se nám ale dalších podrobností a ani teaser neprozradil víc. Na nový projekt ale tým lákal už od loňského roku s tím, že vzniká v dánské Kodani a ve švédském Malmö. Hru bude pohánět stejný engine jako Hitmana, tedy Glacier. Titul míří na konzole a PC.
Šéf studia Hakan Abrak si pochvaluje tuto příležitost a prohlásil, že možnost vytvořit nového Bonda je monumentální počin a věří, že IO Interactive ve spolupráci se společnosti EON a MGM přinesou hráčům něco opravdu speciálního. Tým je prý nadšený tím, že se může pustit do světa agenta 007. Výsledkem má být dosud nejambicióznější hra od IO Interactive.
Robert Marick z MGM připomněl, že James Bond má velkou tradici na poli videoher a některé z nejslavnějších titulů byly založeny na této postavě. Plánují prý přinést hráčům a fanouškům Bonda po celém světě nový pohled na tuto značku. MGM si přitom pochvaluje, že IO Interactive jsou mistři ve vytváření živoucích světů. Nevíme bohužel ani to, kdo propůjčí agentovi 007 hlas a podobu. Zda to bude některý z jeho filmových představitelů, anebo bude mít úplně jinou tvář, což zní pravděpodobně vzhledem k tomu, že jde o takzvaný origin story.
IO Interactive v tuto chvíli pracují i na dalším Hitmanovi.
Je docela s podivem, že poslední velká hra s Jamesem Bondem byla slabá akce 007 Legends od Eurocomu a Activisionu z roku 2012. V devadesátých letech a ještě začátkem nového tisíciletí přitom vycházely bondovky jako na běžícím pásu rok co rok. Přitom filmová série stále pokračuje. Možná si ale s její proměnou vývojáři nedokázali na rozdíl od filmařů poradit. Před společností Activision (007 Legends, James Bond 007: Blood Stone, GoldenEye 007 (2010), 007: Quantum of Solace) se o agenta s povolením zabíjet staral gigant Electronic Arts.
EA adaptovali nejen tehdy nové filmy (Tomorrow Never Dies, The World Is Not Enough), ale vrátil se také do minulosti s From Russia with Love a zkoušel to i s vlastními příběhy: James Bond 007: Agent Under Fire, James Bond 007: Nightfire, James Bond 007: Everything or Nothing a GoldenEye: Rogue Agent. Malou anomálií byla “závodní” hra 007 Racing.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.