branding
Devotion, Red Candle Games, Autoři Devotion věří, že hra nakonec vyjde i na Západě

Autoři Devotion věří, že hra nakonec vyjde i na Západě

Těší nás pozitivní ohlasy a zjišťujeme, jak vyhovět mezinárodní poptávce, říkají

Zdroj: Red Candle Games
1. 7. 2020
Název: Devotion Vývojář: Vydavatel: Platformy: Žánr: , Datum vydání: 13. 2. 2019

Na začátku června jsme vás v novinkovém souhrnu informovali, že vývojáři z tchajwanského studia Red Candle Games zvažují opětovné vydání své adventury Devotion. Původně vyšla už loni v únoru, kvůli nevhodným narážkám na adresu čínského prezidenta, které měl do hry sám za sebe umístit jeden z grafiků, ale byla záhy stažena z prodeje a trvalo dlouhé měsíce, než autoři o incidentu vůbec promluvili. Více než rok se pak rozmýšleli, zda a jakým způsobem Devotion hráčům znovu zprostředkovat, až došlo na omezenou sérii fyzických sběratelských edic, které však byly dostupné pouze na Tchaj-wanu. Nyní však vývojáři v rozhovoru pro PC Gamer připouští, že to lze chápat jako další krok k možnému mezinárodnímu vydání a zdá se, že po ročním výpadku už Red Candle Games začínají opět normálně fungovat.

„Existuje spoustu důvodů, které nás přivedly k fyzickým verzím Devotion, tím nejdůležitějším ale byla snaha udělat něco navíc pro místní hráče v reakci na jejich neutuchající podporu,“ říká ředitelka PR oddělení Red Candle Games Tiff Liu. Vysvětluje také, že omezené vydání pouze na Tchaj-wanu nemá mít nic společného s předchozím incidentem a studio se pouze snažilo minimalizovat případná rizika, spojená s produkcí a distribucí fyzické verze. „Pro nás je to poprvé, kdy prodáváme hru v krabičce, z našeho pohledu je to neprobádaný prostor,“ dodává Liu. Vývojáři si prý také nebyli jistí, jak hráči vlastně zareagují a PR manažerka vyjadřuje obrovskou úlevu, že ohlasy byly nakonec velmi pozitivní. I to pak Red Candle Games povzbuzuje v úvahách nad rozšířením dostupnosti hry, ať už ve fyzické, či digitální podobě: „Opravdu si vážíme podpory od zahraničních hráčů. Náš tým momentálně pracuje na tom, aby našel nejvhodnější způsob, jak jejich žádostem [o hru] vyhovět.“

Nebráníme se žádné spolupráci, dokud je výhodná pro obě strany a jejím výsledkem jsou spokojení hráči. Jsme odhodlaní zkusit všechny možné eventuality.

Liu přímo zmiňuje, že jedinou překážkou je trvající absence vydavatele, o které Red Candle Games přišli před rokem kvůli popisovanému incidentu. Čínská společnost Indievent ztratila kvůli Devotion licenci na vydávání softwaru na území pevninské Číny a tchajwnaští Winking Entertainment, kteří se měli postarat o vydání ve zbytku světa, dali od projektu ruce pryč. Nyní prý ale probíhají námluvy s některou ze západních firem a podle náznaků to vypadá, že společnosti jsou v pokročilém stádiu vyjednávání. „Nebráníme se žádné spolupráci, dokud je výhodná pro obě strany a jejím výsledkem jsou spokojení hráči. Jsme odhodlaní zkusit všechny možné eventuality,“ popisuje aktuální situaci Liu. Do situace kolem vydavatelů nakonec nezapomíná doplnit i skutečnost, že Red Candle Games už pracují na svém třetím projektu, který chtějí vydat celosvětově, s čímž by nový vydavatel mohl pomoct. Hráči musí ale být podle jejích slov trpěliví a hlavně dát vývojářům trochu prostoru, aby mohli nejdříve vyřešit situaci kolem Devotion.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru