branding
Balsa Model Flight Simulator

Autor Kerbal Space Program chystá nový simulátor

Felipe Falanghe se tentokrát drží při zemi a usadí hráče do kokpitu letadel z balsy

18. 12. 2019

Oznámení pokračování sci-fi simulátoru Kerbal Space Program bylo překvapením pro mnohé, dokonce i pro autora originálu, Felipeho Falanghea. Ten původní tým Squad v roce 2016 opustil a na pokračování se již nepodílí. Falanghe ale samozřejmě nezahálí a v herním průmyslu už se svým novým týmem Floating Origin Studios chystá další projekt. Ten vzniká v kooperaci s vydavatelstvím The Irregular Corporation a opět nese přízvisko simulátoru. A dokonce se, stejně jako jeho předchozí projekt, věnuje letectví. V porovnání s Kerbal Space Program se ale více drží při zemi a do popředí se dostávají letadla, ne však ledajaká.

O co vlastně jde vám napoví již samotný název hry – v Balsa Model Flight Simulator bude cílem stavět a následně prohánět krajinou lehké dřevěné modely. Duch Kerbal Space Program se přitom nezapře a kromě poletování se mohou hráči příští léto těšit na možnosti komplexního designu i stavby vlastních modelů. S těmi následně bude možné nejen létat, ale účastnit se také leteckých bitev. Felipe Falanghe na to konto slibuje multi-žánrový zážitek pro budovatele i adrenalin vyhledávající letce. První přísun informací je možný sledovat skrze web hry i produktovou stránku na Steamu, kam hra tradičně dorazí v rámci programu předběžného přístupu. K tomu tvůrci dodávají následující: „Podle přibližného odhadu by měla být hra v předčasném přístupu po dobu nejméně jednoho roku od data vydání, možná až dvou let.“ A v rámci toho slibuje Falanghe a jeho tým pochopitelně sledovat zpětnou vazbu, reagovat i uzpůsobovat průběh vývoje hry podobně, jako tomu bylo u předchozího titulu tohoto designéra.

Kromě samotné stavby modelů letadel se virtuální letečtí inženýři mohou těšit i na návrhy barev a případně i polepů. Z pohledu simulace pak Floating Origin Studios slibuje propracovaný fyzikální engine s uvěřitelným chováním letadel a stejně tak i s realisticky vypadajícími kolizemi. Kromě okamžitě přístupného sandboxu hra nabídne i sérii výzev pro jednoho hráče, kam budou patřit například průlety kontrolními stanovišti, útoky na cíle a další úkoly. Odměnou za plnění výzev bude herní měna směnitelná za další prvky pro vylepšení letadel. Chybět samozřejmě nebude ani multiplayer, který nabídne vyžití až pro 16 pilotů naráz a nabídne souboje s živými protivníky i s počítačem řízenými letci. Ke kompetitivní složce hry autoři dodávají, že v klasických dogfightech nepůjde o sestřelení protivníka, ale o jeho nabarvení. Duch neškodného volnočasového koníčka totiž bude zachován i v bitvách a olověné projektily vystřídá varianta paintballových kuliček.

Z dalšího obsahu Felipe Falanghe slibuje oficiální podporu modifikací, rostoucí počet map (na startu budou k dispozici čtyři), editor misí a možnost stavět nejen klasická letadla, ale i helikoptéry a letouny se schopností vertikálních startů i přistání. Spolu s chystaným dalším dílem Flight Simulatoru od Microsoftu a s návratem série Comanche v podání TQH Nordic se tak fanoušci virtuálního létání mohou těšit na relativní žánrové žně. Všechny zmíněné tituly jsou navíc jeden od druhého diametrálně odlišné a každý si bude moci přijít na své.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru