Autor her God of War nebo Twisted Metal David Jaffe je známý tím, že nejde pro rázné slovo daleko. Teď znovu dostál své pověsti, když zhodnotil, jak na něj působí Atreus v God of War Ragnarök. David Jaffe na svém kanálu měl jako hosta Johna Garvina, který je podepsaný pod Days Gone. Atreus je podle Jaffeho příšerná postava. A to na vizuální i herní úrovni, zdůraznil.
Líbí se mu prý jeho funkce coby syna hlavního hrdiny, kterým je Kratos. Nelíbí se mu ale, jak na hráče působí. Podle Jaffeho měl Atreus působit v Ragnarök cool, aby se s ním hráči chtěli ztotožnit, ale to se podle něj nestalo.
David Jaffe si dobře uvědomuje, že jeho názor není všeobecně populární, ale za svým hodnocením si stojí. Zjevně by si přál, aby Atreus byl víc jako jeho otec a hráči měli chuť být touhle novou postavou. Aby to byl velký drsný hrdina. A John Garvin s ním ve videu souhlasí. A co vy? Líbil se vám Atreus, anebo ne?
Ja tuto s kolegami si dovolím nesúhlasiť. Pôvodnú trilógiu som nehral, ale ani to neľutujem. Pretože mňa zaujíma skôr príbeh ako nejaká len sekanica-rúbanica. A to tieto dva diely zo severu mi prišli skvelé a pomer súbojov a príbehu dobre vyvážený.
Atreus ma bavil ako postava a aj zaň hrať. Je zaujímavé sledovať uňho ten vývoj, keď začal vymýšľať ako každý puberťák. A až potom sa umiernil. Jediná otravná vec je vtedy, keď hráš Ragnarok a on má naprogramované až príliš časte komentáre toho, čo treba urobiť, pre ďalší postup hrou. Ale inak okej.
Vrtá mi hlavou, proč někdo, kdo preferuje (kvalitní) příběh, nezkusi raději taková ta pismenka vytištěné na papírových stránkách…
Čím jsem starší, tím víc je to vidět. Originální mechaniky a gamedesign /leveldesign aby člověk pohledal… Nejlepší hry, co jsme hráli zrovna žádným kvalitním příběhem nedisponovaly…
No vidíš to, a ja si myslím, že takéto názory pochádzajú od jaskynných ľudí. Napríklad ja som lepší príbeh v hre nezažil ako bol The Last of Us 1 a 2, napríklad. Keď chcem niečo vyložene príbehové, tak jasné, že siahnem po knihe alebo filme. Ale tu je reč o God of War.
Za mě původní trilogie je na míle vzdálená oproti severské mytologii. Původní trilogie měla výborný příběh a dokonalý combat s totální epičností. Severská mytologie je o dost slabší i když 2018ka mi přišla super, Ragnarok byl docela slabota a z velké části za to může Atreus. V prvním díle mi přišel jako fajn zpestření a jejich vztah mě bavil a zajímal, ve 2ce už mě pasáže za něj vyloženě otravovali. Takže já nemůžu nic jinýho než souhlasit 😁
Nové dva díly naprosto očividně nebyly dělané pro fanoušky původních her.
Z cool mlátičky bez nějakého víc komplexního příběhu udělali obdobu The Last of Us.
Kdyby to chtělo respektovat původní díly, Atreus by už dávno nežil.
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Atreus ma bavil ako postava a aj zaň hrať. Je zaujímavé sledovať uňho ten vývoj, keď začal vymýšľať ako každý puberťák. A až potom sa umiernil. Jediná otravná vec je vtedy, keď hráš Ragnarok a on má naprogramované až príliš časte komentáre toho, čo treba urobiť, pre ďalší postup hrou. Ale inak okej.
Čím jsem starší, tím víc je to vidět. Originální mechaniky a gamedesign /leveldesign aby člověk pohledal… Nejlepší hry, co jsme hráli zrovna žádným kvalitním příběhem nedisponovaly…
Neuveritelna drzost
Z cool mlátičky bez nějakého víc komplexního příběhu udělali obdobu The Last of Us.
Kdyby to chtělo respektovat původní díly, Atreus by už dávno nežil.