Jeden z autorů hry Dishonored, designér a tehdejší game director Raphaël Colantonio byl hostem podcastu Quad Damage, ve kterém odpovídal na řadu dotazů týkajících se jeho kariéry v herní branži. Došlo pak přirozeně na jednotlivé hry – jmenovitě na Prey a Dishonored – u kterých se s moderátory podcastu na nějakou dobu zastavili. V první řadě je nutné připomenout, že Raphaël Colantonio už ve studiu Arkane nepracuje, což je rozhodující pro jeho přístup ke zmíněným značkám nebo jejich budoucnosti, přesto jsme už ale byli v minulosti mnohokrát svědky toho, že když někdo něco opravdu chtěl, okolnosti se sešly a tužba byla naplněna. Jak už asi chápete, Colantonio se během rozhovoru dostal k tomu, že by minimálně v případě Dishonored rád pokračoval, muselo by se toho ale „sejít“ opravdu hodně.
Jako první se ale moderátoři podcastu ptali na sérii Prey a zájmu designéra pracovat na jejím pokračování. Specificky ale vymezili, že mluví o zrušeném pokračování původní hry od Human Head Studios, nikoliv o možném pokračování Prey z roku 2017, na kterém sám pracoval v Arkane. Na to konto Colantonio řekl, že nad ničím takovým nepřemýšlí, protože nemá příliš zájem rozvíjet nápady a myšlenky někoho jiného. Ostatně i proto se „jeho“ Prey od původní hry významně lišilo a šlo si svou vlastní cestou, nezmínil však, zda by chtěl s Prey pokračovat, či nikoliv. Sám ale řeč stočil k Dishonored, resp. neexistujícímu třetímu dílu, o který by naopak zájem měl.
„Rád bych [na tom pracoval] – v tuto chvíli se nad tím i čistě hypoteticky zabýváme – takže bych si dovedl představit sebe sama, jak na Dishonored 3 právě teď pracuju. Je to už ostatně dlouho, takže, proč ne,“ řekl Colantonio. Doplnil nicméně, že po dokončení prvního dílu prý byly myšlenky na pokračování tím posledním, nad čím by uvažoval. „Obecně prostě rád dělám nové věci,“ vysvětlil a podtrhnul tím i fakt, že se vývoje Dishonored 2 skutečně neúčastnil. Spojnice ve smyslu vedoucích vývoje či nositele nějaké myšlenky, byl Harvey Smith, který podle Colantonia také má vlastní nápady, co do případného Dishonored 3 zahrnout. Stejně na tom pak je i Dinga Bakaba, který spolupracoval se Smithem na druhém dílu, vedl vývoj Deathloopu a momentálně vede Arkane, podle Colantonia by ale nemělo příliš smysl zabývat se tím, která z verzí by spatřila světlo světa.
Problém je i v tom, že kromě vedoucích vývoje se rozutekli i jednotliví členové týmu, takže nikdo momentálně nemá žádnou jednotnou sílu zatlačit na ta správná místa a vývoj Dishonored 3 rozběhnout. V Arkane navíc stále polykají neúspěch Redfallu, kvůli kterému bylo uzavřeno i studio Arkane v Austinu, a soustředí se na vývoj hry Marvel’s Blade. Jakékoliv úvahy na téma dalšího dílu Dishonored tak jsou i z provozních důvodů odsunuty do vzdálenější budoucnosti a záleželo by na mnoha faktorech. Speciálně v herní branži ale nikdy neříkej nikdy.
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.