branding
Assassin’s Creed Valhalla, Ubisoft, Assassin’s Creed Valhalla oficiálně propaguje Irsko

Assassin’s Creed Valhalla oficiálně propaguje Irsko

Turistická agentura chce nalákat k návštěvě země hráče z celého světa. Pomůže streamování

Zdroj: Ubisoft
19. 6. 2021
Název: Assassin’s Creed Valhalla Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , , , , Žánr: Datum vydání: 10. 11. 2020

Irská turistická agentura se spojila se hrou Assassin’s Creed Valhalla od Ubisoftu. Cílem nové kampaně je propagovat Irsko s pomocí titulu, respektive jeho nedávného rozšíření Wrath of the Druids, které je situované právě sem. Tourism Ireland si od toho slibuje, že osloví nové publikum po celém světě.

Cílem je ukázat ze země to nejzajímavější a povzbudit diváky, aby navštívili zemi osobně.

Díky hře se fanoušci mohou vydat do krásné krajiny a navštívit mnohá skutečná místa. Agentura jmenuje jako příklady Obrův chodník (Giant’s Causeway), což je zvláštní geologický útvar, kopec Tara, velkou stolovou horu Ben Bulben nebo Dublin. Kampaň bude zahrnovat spolupráci s oblíbenými influencery na klíčových trzích ve Velké Británii, Německu, Francii, Španělsku ve se Skandinávii.

Bude to vůbec poprvé, co Tourism Ireland spolupracuje s podobnými tvůrci herního obsahu. Všichni přitom mají mít velké počty fanoušků na Twitchi. Jejich úkolem je prezentovat v Wrath of the Druids samotné Irsko, jeho bohatou kulturu i folklór. Cílem je ukázat ze země to nejzajímavější a povzbudit diváky, aby navštívili zemi osobně.

Součástí kampaně je i nové reklamní video, které obsahuje záběry z Wrath of the Druids v kombinaci s těmi skutečnými místy, která se ve hře nacházejí. Tourism Ireland chce tak akcentovat propojení Irska se hrou a doufá, že lidé budou video organicky sdílet. I když zatím nemá velkou sledovanost.

“Ubisoft odvedl neuvěřitelnou práci, když dokázal oživit určité prvky keltského Irska v úžasných detailech,” uvedl šéf marketingu agentury Mark Henry. “Kampaň Tourism Ireland je zábavný a inovativní způsob, jak přiblížit ostrov Irsko novému publiku hráčů. Chceme v hráčích podnítit zvědavost stran představených míst a inspirovat je, aby je přišli prozkoumat ve skutečném světě,” dodal.

Atraktivitu digitálního média už využili i u nás třeba zástupci Středočeského kraje po vydání hry Kingdom Come: Deliverance od studia Warhorse.

Autoři Aassassina mají o historii upřímný zájem, troufnu si tvrdit. Můžete jim vyčítat leccos, ale jejich úsilí na poli módu Discovery Tour to podle mě dokazuje. Rozšířený encyklopedický režim se poprvé objevil v Origins, pak znovu v Odyssey a nyní se chystá i do Valhally. Opět nabídne možnost zkoumat svět bez soubojů a nechat se prostřednictvím různých interaktivních průvodců seznámit s místní historii a reáliemi.

Spolupráce mezi vývojáři videoher a turistickými agenturami nebo dokonce úřady není žádnou novinkou. Atraktivitu digitálního média už využili i u nás třeba zástupci Středočeského kraje po vydání hry Kingdom Come: Deliverance od studia Warhorse. Hráči Ghost of Tsushima zase pomohli vybrat peníze na obnovu památky na skutečném ostrově Cušima a autoři hry se později stali ambasadory ostrova.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru