branding
Assassin’s Creed Valhalla, Ubisoft, Assassin’s Creed Valhalla nebude největším dílem série

Assassin’s Creed Valhalla nebude největším dílem série

Vývojáři reagují na kritiku, hra je menší než Odyssey. Dnešní video bude jen krátkou ukázkou

Zdroj: Ubisoft
7. 5. 2020
Název: Assassin’s Creed Valhalla Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , , , , Žánr: Datum vydání: 10. 11. 2020

Ačkoliv vikinské zasazení Assassin’s Creed Valhalla už dopředu naznačuje, že by herní mapa nemusela být tak velká, jako tomu bylo v případě řeckého Odyssey, na potvrzení tohoto předpokladu až dosud nedošlo. Naopak, vývojáři v rozhovorech po odhalení hry mluvili o tom, že vedle části Anglie bude k dispozici i vybraný úsek Skandinávie – jmenovitě dnešního Norska – odkud Eivor se svoji družinou vyrazí na jih, ale bude se moci do domoviny kdykoliv v průběhu hry vrátit a prozkoumávat ji.

Creative Director Ashraf Ismail navíc dodal, že skandinávská část bude poměrně velká, bez ohledu na to, že se převážná část hry bude odehrávat v Anglii, konkrétně ve čtyřech královstvích – Northumbria, East Anglia, Mercia a Wessex. Slíbena byla navíc i některá velká města jako Londýn, Winchester nebo York (v té době nazývaný Jórvik), a tak nebylo úplně jisté, jestli vývojáři opravdu dali nohu z plynu a nechtěli se velikostí Valhally vyrovnat zmiňovanému Odyssey. Jak ovšem potvrdil šéf komunikace pro Blízký východ v odpovědi jednomu z fanoušků na Twitteru, Valhalla takové ambice nemá.

„Jen pro vaší informaci, není to ani nejdelší ani největší hra v historii této série. Zejména k tomuto bodu kritiky jsme přihlédli a zapracovali na tom,“ řekl Malek Teffaha. Narážel tím na skutečnost, že vedení Ubisoftu před časem otevřeně přiznalo nespokojenost s tím, jak dopadly hry The Division 2 a Ghost Recon Breakpoint a společnost měla následně projít blíže neuvedenými změnami stran pracovních postupů a hodnotami na žebříčku priorit. Na druhou stranu to ale neznamená, že by měl nový díl upustit od příklonu k RPG mechanismům a vrátit se k podobě dřívějších titulů. Přesto by podle dalších vyjádření v rozhovorech k uvedení Valhally mělo dojít na jisté odlehčení ve smyslu některých ukazatelů, jako jsou například číslem vyjádřené úrovně nepřátel.

Malek Teffaha pak v dalších tweetech mluvil i o videu, které má být součástí dnešní prezentace Inside Xbox. Ačkoliv se o ukázce mluví jako o „gameplay traileru“, Teffaha upozorňuje na to, že půjde spíše o první pohled a seznámení se hrou, nežli o plnohodnotnou ukázku z vybrané části. „Na odhalování a představování bude ještě času dost,“ odpověděl Teffaha konkrétně a společně s vyjádřením Ashrafa Ismaila se snaží mírnit očekávání. Na druhou stranu tak ale může vzniknout v rámci Inside Xbox prostor pro další zajímavá odhalení, u kterých budeme společně s vámi v živém vysílání s českým komentářem.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru