branding
Assassin’s Creed Mirage (Rift), Ubisoft, Assassin’s Creed Mirage se dočkal režimu permadeath

Assassin’s Creed Mirage se dočkal režimu permadeath

Mód měl původně dorazit už s NG+, nakonec jsme museli čekat o dva měsíce déle

Zdroj: Ubisoft
20. 2. 2024
Název: Assassin’s Creed Mirage (Rift) Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , , , , Žánr: ,
Datum vydání:
5. 10. 2023
6. 6. 2024 (iOS)

Vývojáři z Ubisoftu splní jeden z restů, který se pojí se hrou Assassin’s Creed Mirage. V průběhu dnešního dne se totiž hra dočká vydání updatu, který posune titul na verzi 1.0.7., a společně s opravou chyb a drobnými vylepšeními dojde také na dříve slibovaný režim trvalé smrti. Jazykem série Assassin’s Creed se budou moci hráči pustit do výzvy Full Synchronization, která přidává extra vrstvu obtížnosti navíc. Původně jsme se tohoto módu měli dočkat už v polovině loňského prosince, kdy hru obohatil režim New Game Plus, nakonec jsme ale museli čekat o dva měsíce déle.

Jen pro upřesnění, update míří na všechny cílové platformy a Ubisoft po vás bude chtít stáhnout 2-5 GB dat podle toho, kde Mirage hrajete. Zmíněné výzvě pak věnují vývojáři úvod obligátních poznámek k updatu a doplňují, že půjde o ultimativní test hráčových assassínských schopností. Basim navíc nebude čelit smrti pouze během soubojů, ale také v případě, spáchá-li nějakou „nelegální činnost“ spojenou s ukazatelem Notoriety. Když hlavní hrdina zemře, nedojde samozřejmě k opětovnému načtení pozice, místo toho hráč uvidí statistiky o svém průchodu a následně se za ním jeho uložená pozice smaže. „Žádnou druhou šanci nedostanete,“ varují vývojáři a pro pořádek ještě vysvětlují, že během hraní tohoto módu nebude funkční ani ukládání uložené pozice do cloudu nebo funkce cross-progression.

Z dalších vylepšení pak Ubisoft zmiňuje funkci transmog vztahující se k oblečení, tedy, že můžete mít jakoukoliv výbavu, jejíž podobu si sami zvolíte z jiných částí outfitu. Do hry rovněž přibyl nový easter egg v podobě „speciálního assassina“, kterého můžete nahánět v ulicích Bagdágu. A pak přirozeně došlo na zásah do jednotlivých oblastí, jako je grafika, animace, hudba a samozřejmě i průběh některých misí.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru