branding
Star Wars: Battlefront Classic Collection, Aspyr, Aspyr se (ne)vyjadřuje k problémům Battlefrontu

Aspyr se (ne)vyjadřuje k problémům Battlefrontu

Autoři retro kolekce uznávají, že jsou ve hře chyby. Žádná omluva však nepřichází

Zdroj: Aspyr
15. 3. 2024
Název: Star Wars: Battlefront Classic Collection Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , , , , Žánr: Datum vydání: 14. 3. 2024

Den po vydání Star Wars: Battlefront Classic Collection se ozývají vývojáři ze studia Aspyr, aby reagovali na četnou kritiku. Ta mířila v úvodních hodinách zejména na tristní situaci kolem serverů, jejich počtu a následně stabilitě a dostupnosti. Problémů má ale retro kolekce mnohem víc a krátce po vydání bylo jasné, že Aspyr nečekají zrovna příjemné týdny. Netrvalo navíc příliš dlouho, než se objevila oficiální reakce vývojového týmu, ve skutečnosti se ale jedná o ukázkové „nevyjádření“, ze kterého nic nevyplývá a neobjevuje se v něm ani omluva.

„Chtěli bychom poděkovat komunitě Battlefrontu za jejich ohromnou podporu a zpětnou vazbu ke Star Wars: Battlefront Classic Collection,“ začínají vývojáři vzkaz, od kterého si hráči na první pohled slibovali alespoň rámcové vysvětlení nastalé situace. Nic takového ale nepřichází, když vývojáři pouze opakují, co už se objevilo v kritických komentářích od fanoušků. „Po vydání jsme zaznamenali několik kritických chyb týkajících se naší síťové infrastruktury. Výsledkem je neuvěřitelně vysoký ping, chyby v matchmakingu, pády hry a špatné zobrazování serverů v seznamu,“ vyjmenovali stroze vývojáři.

Poté už jen potvrdili, že se od vydání nahlášenými problémy zabývají, snaží se zlepšit stabilitu multiplayeru a výhledově budou pracovat na tom, aby nedocházelo k žádným výpadkům. „Prosíme, pokračujte v nahlašování bugů, chyb a nečekaného chování hry našemu týmu podpory,“ uzavírají vývojáři a odkazují na dva dny starý příspěvek, ve kterém požadují od hráčů zpětnou vazbu. Protože přímo na stránkách Aspyru nelze přidávat komentáře, reakce se začaly objevovat pod příspěvky na sociálních sítích, kde hráči vyjadřují všechno možné, jen ne příliš velké pochopení. Někdo například poukazuje na to, že to není ani zdaleka poprvé, kdy se Aspyr dostal se staršími tituly do podobné situace. Další vyjmenovávají i jiné problémy než ty, které souvisí se servery a multiplayerem. A objevují se i koláže podobných prohlášení od jiných vývojářských týmů v souvislosti s jejich projekty.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru