branding
Anthem, Electronic Arts, Anthem se už dalšího rozšiřujícího aktu nedočká

Anthem se už dalšího rozšiřujícího aktu nedočká

Vývojáři přehodnotili svůj přístup, hru v budoucnu doplní pouze dílčí updaty

18. 9. 2019
Název: Anthem Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , Žánr: Datum vydání: 22. 2. 2019

Na začátku září vyslali vývojáři z BioWare pozitivní vzkaz všem svým fanouškům. Generální manažer studia Casey Hudson mluvil o zářné budoucnosti, naznačoval blížící se uvolnění informací o vyvíjeném pokračování Dragon Age a nezdráhal se zmínit také o ztrápeném Anthemu. Konkrétně uvedl, že oba velké týmy v Edmontonu a Austinu tvrdě pracují na tom, aby hru na ploše následujících let (!) doplňovali o zajímavý obsah a nové prvky. Jeho komentář samozřejmě nezůstal bez odezvy, zejména pak od hráčů, kteří si samozřejmě neodpustili připomenout, že museli nepříjemně dlouho čekat nikoliv na spuštění eventu Cataclysm, ale na informace o tom, že se ho ve slíbeném termínu vůbec nedočkají. Nyní, dva týdny po velmi zvláštní a v mnoha směrech rozporuplné zprávě přichází další a nese se ve zcela opačném a pro Anthem až zničujícím duchu.

Chad Robertson slibuje, že i menší updaty si hráči jistě užijí a že bude jejich obsahem v podstatě to samé, co se očekávalo od aktů.

„Jsme si plně vědomi vaší kritiky, týkající se základních prvků Anthemu a snažím se ji řešit. V porovnání s rychlými opravami ale vyžadují tyto záležitosti větší kontrolu a nutnost je neustále optimalizovat. Máme tým, který se o to stará a dostavují se první slibné výsledky. Abychom však byli schopní na dlouhodobějších plánech pracovat, vzdáváme se budoucích aktů a strukturu stavíme na updatech,“ píše Chad Robertson, ředitel oddělení online služeb v BioWare. Dále slibuje, že i menší updaty si hráči jistě užijí a že bude jejich obsahem v podstatě to samé, co se očekávalo od aktů. Konkrétně by se mělo jednat o nové výzvy a obsah obecně, údajně vybudovaný kolem zábavných témat, která do hry teprve přibudou. „Jak už jsme uvedli v minulosti, chceme k vám být upřímní a víme, že musíme udělat spoustu práce, aby byl Anthem lepší hrou. Rovněž bychom vás rádi ubezpečili, že je i v našem zájmu, abyste měli k dispozici skvělou hru,“ uvádí Robertson. Dodává pak, že byl celý tým nesmírně poctěn zvyšujícím se zájmem o Anthem po spuštění zmiňovaného eventu Cataclysm a tvrdí, že v nich kladné ohlasy a podpora vzbudila další motivaci k vylepšování hry.

Hned vzápětí je ale nutné ptát se, jak to vlastně BioWare momentálně myslí. Na jedné straně si Cataclysm pochvaluje, na druhé straně tvrdí, že už další komplexní event do hry nepřijde. Před necelými dvěma týdny dávají najevo, že značná část zaměstnanců bude podporovat hru v následujících letech, ale aktuální zpráva zní, že se snaží aktivity spojené s novým obsahem oklestit na minimum. Jistou nerozhodnost vývojářů pak podtrhuje, že se Anthem stal před několika dny stálou nabídkou předplatného EA/Origin Access a všechno nasvědčuje tomu, že interně již započal proces nutného odpojení v návaznosti na možnost pustit se do dalších projektů. Navíc se zdá, že kompletnímu odstřižení Anthemu brání momentálně už jen závazek vůči hráčům, kteří si hru před sedmi měsíci koupili s příslibem dlouhé životnosti, a to rozhodně nikoho neuklidňuje. Paradoxní ovšem je, že po vlně živelného rozčílení už zklamaní fanoušci vysílají v komentářích na zahraničních webech i sociálních sítích signály, aby toho už lidé v BioWare nechali a opravdu šli dál. Představy o lepších zítřcích totiž v jejich hlavách s Anthemem nepočítá…

Nahlásit chybu v článku

4

Napsat komentář

Další články
Nahoru