Nejsou tomu ani dva týdny, kdy jsme vás informovali o klinické smrti týmové akce Crucible, která měla Amazonu a jejich Game Studios posloužit jako vstupenka mezi velké AAA tituly. Střílečka od Relentless Studios na sebe ale mnoho pozornosti nestrhla a co hůř, autoři se ji kvůli nezájmu rozhodli vrátit zpět do bety a upravit podle přání necelé dvou stovky příznivců. S o to většími obavami jsme proto vyhlíželi blížící se datum uvedení druhého projektu Amazon Game Studios – MMO New World – které mělo pozici herní divize úspěšného internetového obchodu upevnit. Hra ovšem po květnovém odkladu nevyjde ani v plánovaném srpnovém termínu a vývojáři si prostřednictvím blogového příspěvku na oficiálních stránkách hry vyžádali u fanoušků další, tentokrát minimálně půlroční odklad.
„Jsme nesmírně vděční za veškerou podporu od našich testerů, kteří se rekrutovali z hráčů s tisíci hodinami strávenými v New World i z těch, kdo hru jen vyzkoušeli,“ začíná vzkaz Rich Lawrence z Amazon Game Studios. Vyjmenovává, že je hrdý na svůj tým, který neúnavně pracoval, aby do hry zanesl všechny cenné připomínky a naznačil, že se ve studiu rodil seznam dalších a dalších prvků, které měly do hry přicházet po jejím spuštění 25. srpna. Když si však veškerou zpětnou odezvu vyhodnotili, přišli na to, že hra po slibné startu postrádá smysluplný obsah, k němuž se hráči musí probíjet dlouhé hodiny, a to by je mohlo potenciálně odradit. „Jednoduše řečeno, chceme zaručit, že i ti nejvíce oddaní hráči budou mít dostatek zábavy v prostřední části, stejně jako v endgamu. Chceme, aby se hráči mohli do hry plně ponořit a ocenit, že i našemu studiu jde o kvalitní a trvanlivou hratelnost,“ dodává Lawrence. Jak už ale asi rozumíte, to podle jeho slov pochopitelně vyžaduje čas a vývojáři za nejbližší možný termín vydání vidí až příští jaro.
Aby vývojáři zmírnili dopad nepříjemné zprávy, v závěru svého vzkazu potvrzují, že studio splní slib ohledně betatestu, který měl před původním datem vydání proběhnout.
„Výsledkem je, že měníme datum vydání – a s tím spojené finální fáze betatestů – na jaro 2021. Není to snadné rozhodnutí a budeme na všem pracovat, jak v souladu s nejvyšší možnou kvalitou nejrychleji zvládneme,“ slibuje šéf studia. Aby zmírnil dopad nepříjemné zprávy, v závěru svého vzkazu potvrdil, že studio splní slib ohledně betatestu, který měl před původním datem vydání proběhnout. Hráči se do něj mohli hlásit prostřednictvím formuláře na oficiálních stránkách, případně si zajistit vstup předobjednávkou New World za 40, či 50 dolarů podle zvolené edice. Jako omluvu i vyjádření vděku za zájem o hru proto bude 25. srpna spuštěna po omezenou dobu současná verze, do níž se dostanou úplně všichni, kdo do minulého týdne projevili zájem, což by mělo podle Lawrence navíc pomoci vývojářům. Sesbírají nejen důležitá technická data, ale zároveň vyzvou hráče, aby se o dojmy s vývojáři podělili a učinili z New World lepší záležitost.
Podobná slova přitom zaznívala od Amazon Game Studios v květnu, kdy došlo na zmiňovaný první odklad. Důvodem tehdy byly komplikace spojené s pandemií koronaviru a vývojáři se snažili hráče uchlácholit alespoň novým videem. Demonstrovali v něm údajně unikátní soubojový systém, odpovídající zasazení hry i možnostem tehdejší doby. Jak název hry napovídá, New World se odehrává ve značně pokroucené koloniální éře, tedy během objevování nových světů, kombinuje však v sobě vcelku standardně vypadající prvky fantasy či kouzel a alespoň na první pohled přichází o možnost skutečně vyniknout. Pravděpodobně i to ale budou vývojáři v nadcházejících šesti sedmi měsících řešit, a jak vychází najevo i od zástupců aktivní komunity, odklad je rozhodně na místě.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.