branding
Activision ztrácí partnery svých e-sportových soutěží

Activision ztrácí partnery svých e-sportových soutěží

Po T-Mobilu, který se vzdal sponzorství ligy v Overwatchi se stahuje i Coca-Cola a State Farm

Zdroj: Overwatch League
6. 8. 2021

Ve světle aktuálního dění kolem společnosti Activision přichází po dvojici žalob a mnoha závažných nařčení další nepříjemnost. E-sportové soutěže, které organizuje přímo Activision Blizzard, totiž přichází o sponzory z řad významných společností a je pravděpodobné, že T-Mobile, Coca-Cola nebo pojišťovna State Farm přinutí uvažovat nad pokračováním partnerství i menší společnosti. První zmiňovaný už definitivně opustil vody lig ve hrách Call of Duty i Overwatch a jeho logo zmizelo z oficiálních stránek soutěže, zbylé subjekty vyjádřily znepokojení nad současným stavem a budou se v nejbližších dnech rozhodovat nad dalším postupem.

Co se týče společnosti T-Mobile, o ukončení spolupráce poprvé informoval magazín Dexerto, který si všiml výše popisované změny v seznamu partnerů na oficiálních webových stránkách Overwatch League. K odstranění sponzora ale došlo i v televizní grafice a hráči Call of Duty League měli na dresech logo T-Mobile přelepeno páskou. Také odměnu za sledování celého kola, kterou bývá zpravidla skin v barvách některého z týmů ligy v Overwatchi, doprovázel dříve T-Mobile jako partner těchto odměn, i z tohoto místa na sociálních sítích ale byla zmínka odstraněna a nadále se nepoužívá. Problém to může být nejen pro Activision Blizzard, případně organizátory soutěže, ale také pro jednotlivé týmy, jejichž sponzorem byl právě T-Mobile. Ačkoliv se toto partnerství řídí vlastní smlouvou, incident na vyšší úrovni může vstoupit i do těchto spojení a krize se potenciálně ještě prohloubí.

Zdroj: Activision Blizzard

V případě Coca-Coly a State Farm zatím nedošlo k ukončení partnerství, ale pouze k vyjádření, že si jsou obě společnosti vědomi, co se momentálně v Activisionu děje a teprve proběhnou jednání se zástupci herní společnosti, jak postupovat nadále. Dosud tedy loga nezmizely ani z webové prezentace obou popisovaných soutěží, State Farm ale už vydala pokyn, aby její logo nebylo pro další kolo součástí televizní grafiky. Mluvčí pojišťovny pro Washington Post uvedl, že již přehodnocují svůj vztah k Overwatch League a je možné, že liga přijde o svého sponzora, který je součástí této soutěže od roku 2019. Podobně se pak k celé záležitosti staví také Coca-Cola, která se chce rovněž stáhnout z viditelných míst a s lidmi z Blizzardu probrat, zda bude partnerství pokračovat. Mluvčí společnosti ale nechtěl detaily blíže komentovat a jasněji bychom měli mít dnes od 21 hodin, kdy začíná další kolo ligy.

Připomínáme, že Coca-Cola je jedním z nejexponovanějších partnerů, doprovázejících opakované záběry, záběry ze studia skrze kelímky s nápoji pro komentátory a je rovněž partnerem statistik, které zpracovává IBM, další z velkých sponzorů.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru