branding
Activision slibuje další mobilní verze her ze svého portfolia

Activision slibuje další mobilní verze her ze svého portfolia

Call of Duty a Diablo je prý jen začátek. Free to play hry slavné značky nekazí, říká společnost

Zdroj: Activision
5. 8. 2020

Minulou neděli jsme s informací o novém videu z mobilního Diabla Immortal znovu otevřeli ránu, do které hráčům nasypali vývojáři z Blizzard sůl před dvěma lety na BlizzConu. Namísto plnohodnotného Diabla IV, které se svého představení dočkalo až o rok později, dostali hráči první detaily o mobilní hře a tehdejší oznámení se stalo PR katastrofou v přímém přenosu. Hráči i vývojáři se z ní ale dokázali postupem času oklepat a nutno přiznat, že pozdější dojmy z hraní Diabla Immortal nebyly nikterak negativní a z mobilní verze se nakonec může stát hodnotný přírůstek do rodiny slavné značky. I z toho důvodu proto nechtějí lidé z Activision Blizzard zůstat jenom u Diabla či Call of Duty: Mobile a přidají k nim v budoucnu další mobilní verze her ze svého hýčkaného portfolia. A i když během zveřejňování finančních výsledků za uplynulé čtvrtletí fiskálního roku nepadla žádná konkrétní jména, plány společnosti jsou jasně čitelné.

„Máme toho ještě hodně před sebou. Call of Duty: Mobile odstartovalo skvěle, ale ve smyslu možností, čím se tahle značka může na mobilu stát, zatím kloužeme po povrchu,“ řekl obchodní ředitel Activision Blizzard Dennis Durkin. Připomněl, že hra už zaujala přes 250 milionů hráčů a slouží jako návod, co lze s portfoliem za pomoci mobilních free to play verzí dělat. „Úvodní úspěch [Call of Duty: Mobile] je dostatečnou odpovědí na otázky, jak celá strategie funguje. A lze ji pochopitelně aplikovat na další značky, které máme,“ pokračuje Durkin. Již poněkolikáté pak vysvětluje, že jeho společnost došla ke zjištění, nakolik se chtějí hráči zapojovat do hraní oblíbených her bez ohledu na platformu a jsou prý o to zanícenější, když jde o plnohodnotný produkt s propracovanou hratelností. „Free to play může existovat vedle dalších obchodních modelů a být smysluplným rozšířením dané značky,“ dodává finanční ředitel a odmítá jakékoliv spekulace ohledně parazitování na hrách a sériích.

Samozřejmě tím nedochází k potvrzení, že už vznikají další mobilní verze velkých her jako Overwatch, StarCraft nebo samozřejmě cokoliv dalšího z masivního portfolia Activisionu.

„Pokud mám odpovědět na vaši otázku, pak ano, není to jen Diablo [Immortal], ale všechny značky napříč celým portfoliem. Naše týmy vidí příležitost, zasáhnout větší skupinu hráčů a zapojit je do her lépe nežli kdykoliv v minulosti,“ potvrzuje Durkin úvahy o postupném vydávání dalších mobilních her naznačených v úvodu článku, kam logicky spadá i chystaný Crash Bandicoot. Samozřejmě tím ale nedochází k potvrzení, že už vznikají další mobilní verze velkých her jako Overwatch (i když by to bylo pravděpodobné), StarCraft nebo samozřejmě cokoliv dalšího z masivního portfolia Activisionu a Kingu. Jisté však je, že i povzbudivé výsledky pohání společnost tímto směrem a s přihlédnutím k tomu, že se Call of Duty: Mobile dlouhodobě pohybuje na špicích žebříčku her s nejvyššími příjmy, není o čem sáhodlouze přemýšlet. Tak si snad jen přejme, aby Activision konal v souladu se svými zjištěními a budoucí mobilní tituly byly doopravdy plnohodnotné a nabízely v souladu se svými „velkými“ protějšky adekvátní zážitek.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru