Po týdnu pro vás opět máme další vydání našeho vidcastu, ve kterém rozebíráme několik herních témat a hlavně si povídáme o velké změně v českém studiu Madfinger Games. Ještě před tím, než jsme dali slovo CEO studia Markovi Rabasovi, podívali jsme se nejdřív na pokus, vydat hru na Steamu s nulovým marketingem a následně rozebrali nejočekávanější hry roku 2022 z našeho osobního pohledu. Pak už se ale věnujeme našemu hostovi, který vás obeznámí s tím, co se v úspěšném mobilním studiu dělo v poslední době a hlavně, proč už přestává být zaměřeno na mobilní segment a odvážně se pouští se svou hardcore střílečkou do vod AAA produkce na PC.
00:00 - Start
04:43 - Jak může dopadnout hra na Steamu, která nemá žádný nebo jen velmi omezený rozpočet na marketing
29:35 - Na jaké z nejočekávanějších her roku 2022 se osobně těšíme
01:24:15 - Rozhovor s CEO studia Madfinger Games Markem Rabasem
01:59:44 - Závěrečný mišmaš
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.