Autoři Hitmana z dánského studia IO Interactive zveřejnili plán pro další rok podpory, jak slíbili. Nový obsah se začne na hráče valit už 20. ledna a zahrnuje nové módy i nové mapy. Novinky označené jednoduše jako Year 2 vývojáři důkladně představili ve speciálním skoro čtvrthodinovém videu. Pokud tolik času nemáte, můžete se spokojit s naším stručným výtahem.
Už 20. ledna vyjde nový režim Elusive Target Arcade. Koncept Elusive Target bere podle studia na novou úroveň, přináší nové výzvy a odměny. Jednotlivé kontrakty tu na sebe navazují a objeví se i další komplikace, varují autoři. Když selžete, musíte na další pokus počkat 12 hodin. Půjde o trvalou součást hry a smyslem je umožnit hráčům, aby si původní obsah užili častěji, a veteránům naopak chtějí vývojáři nabídnout další výzvu.
Hitman VR na PC dorazí taktéž 20. ledna a majitelům předchozích her umožní užít si ve virtuální realitě nejen poslední díl, ale i dva starší. Na výkonných počítačích může přirozeně Agent 47 nabídnout ve VR mnohem působivější zpracování než na PS4 a PSVR, kde byl až dosud exkluzivně k dispozici. Připomínáme, že i na PS5 šlo ve VR hrát jen starší PS4 verzi v rámci zpětné kompatibility. Na PC bude VR režim dostupný všem majitelům Hitmana 3.
Zmíněného 20. ledna vyjde také Hitman Trilogy, tedy kolekce posledních tří her. K dispozici bude na PC, PS4, PS5, Xboxu One a Xboxu Series. Objeví se také v Game Passu na Xboxu i na PC. IO Interactive dál lákají na technické novinky, ray tracing na PC, lepší odrazy a stíny. Této podpory se ale dočkáme až v průběhu roku 2022. Studio je také jedno z prvních, které bude podporovat technologii XeSS od Intelu, který využívá strojové učení pro vyšší výkon s co možná nejlepším obrazem. Na PC také autoři implementují VRS.
Na jaře se dočkáme nového singleplayerového režimu Hitman Freelancer, který představí roguelike prvky, strategické plánování a vlastní modifikovatelný úkryt. Čím déle budete Freelancer hrát, tím víc oblastí vašeho úkrytu se vám odemkne a budete mít k dispozici více úprav. Samotní autoři říkají, že jde o úplně jinou mapu, než kdy dělali. Můžete tu strávit libovolné množství času, vybrat si zbraně a třeba je i otestovat.
Tady budeme také plánovat mise v rámci Freelancer kampaně. Po každé výpravě se vrátíte nazpět, abyste se dovybavili a rozmysleli si další krok. Mise z kampaně byly přepracované tak, aby tomuto režimu odpovídaly. Ve známých místech tak narazíte na nové postavy, dodavatele zbraní, ale také ty, co vám budou chtít váš postup překazit. Zážitek má být v módu unikátní také díky skrytým pokladnicím a dalším zabijákům, které ovládá umělá inteligence.
Na rozdíl od základní kampaně v tomto režimu nebude mít vaše výbava trvalý charakter. Když si něco vezmete na misi a nevrátíte se s tím, prostě o to přijdete. U dodavatele můžete koupit věci znovu, ale samozřejmě za ně také znovu zaplatíte. Autoři říkají, že ve Freelanceru si budeme moci udělat vše podle svého a sami diktovat tempo. Ale musíme si počkat až na jaro, jak už bylo řečeno.
Později v roce 2022 pak dorazí nová mapa Rocky. Zatím ale detaily vývojáři šetří a slibují je na později. Máme k dispozici všehovšudy jen jediný obrázek slibující nějaké tropy.