Jak se slíbilo, tak se také stalo. Společnost Devolver Digital, Croteam a Timelock Studio oznámily novou hru Serious Sam: Siberian Mayhem, která vyjde už 25. ledna. Jedná se o samostatnou kapitolu, v níž se vydáme do Ruska a budeme chytat zrádného generála. Standalone rozšíření nabídne pět nových úrovní, v nichž si užijeme nové prostředí. Navštívíme pobřeží, hluboké lesy, opuštěné vesnice i město duchů.
Vzhledem k tomu, že jde o samostatné rozšíření, tvrdí o Siberian Mayhem, že funguje stejně dobře pro veterány i pro ty, kteří předchozí hru nehráli.
Hru vyvíjí společně studia Timelock Studio a Croteam a její autoři slibují, že narazíme na obzvlášť nebezpečné nepřátele a užijeme si nové zbraně. Nechybí populární Kalašnikov nebo experimentální kuše Perun. Kromě zbraní bude mít Sam k dispozici také nové gadgety a dopravní prostředky, jako je sněžný skútr nebo mech. Stejně jako minule narazíme vedle hlavních úkolů rovněž na vedlejší mise, které nám umožní odhalit další detaily. A vývojáři upozorňují, že když budeme dávat dobrý pozor, samotný svět nám dokáže sdělit něco nečekaného.
Tým má radost z toho, že tohle oznámení podle nich nikdo nečekal. I když se v souvislosti se hrou Serious Sam 4 tipovalo leccos, nikdo se prý ani nepřiblížil jejich odhalení. Vzhledem k tomu, že jde o samostatné rozšíření, tvrdí o Siberian Mayhem, že funguje stejně dobře pro veterány i pro ty, kteří předchozí hru nehráli.
Je tu ale ještě jedno velké specifikum, které současně vysvětluje, odkud se novinka vzala tak rychle ve srovnání s mezerou, která dělila třetí a čtvrtý díl. Vývojáři říkají, že Siberian Mayhem je hodně důležitý proto, že tuhle hru navrhli a její vývoj vedli někteří z nejtalentovanějších členů modderské komunity. Ti se spojili pod praporem Timelock Studio a tvoří jej DedKadath, Asdolg, YaNexus, UrbanDeHuman, FreekNik, MintFritter, NSKuber či Ar2R-devil-PiNKy. Těsně přitom pochopitelně spolupracovali s původními autory série z Croteamu.
Autoři už se prý nemohou dočkat, až si jejich hru zkusíme. Dozvíme se později i něco o tom, jak se projekt vlastně zrodil. Původně šlo o ambiciózní komunitní projekt dlouholetých fanoušků, ale rychle se vyvinul v něco ještě většího. V tuto chvíli míří jen na PC. Uvidíme, zda se později objeví také na konzolích jako v minulosti.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.