branding
Halo Infinite, Microsoft Studios, Multiplayer Halo Infinite mění systém získávání XP

Multiplayer Halo Infinite mění systém získávání XP

Vývojáři reagují na kritiku hráčů. Prvních šest zápasů denně vám dá víc zkušeností

Zdroj: Microsoft
30. 11. 2021
Název: Halo Infinite Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , Žánr: Datum vydání: 8. 12. 2021

Ačkoliv komunitní manažer studia 343 Industries Brian Jarrad v minulém týdnu prohlásil, že hráči nemají do začátku příštího roku čekat příliš velké změny v multiplayeru Halo Infinite, na jednu úpravu nakonec došlo. Po kritice ze strany hráčů, kterým se příliš nelíbil systém udělování zkušeností a postup v battle passu, zvyšují příděl XP v prvních šesti zápasech každého dne, díky čemuž je možné dosáhnout nové úrovně odměn rychleji. O změně informoval další z komunitních manažerů John Junyszek, který potvrdil dřívější náznaky a způsob, jakým se hráči k většímu počtu zkušeností dostanou. Protože je levelování v Halo Infinite alespoň prozatím postaveno na plnění výzev, vývojáři jednoduše přidali úkol zahraj si jednu hru a přidělili mu různý počet zkušeností v závislosti na tom, o který zápas se v daném dni jedná.

Jednoduše to vystihuje tabulka, kterou sdílel Junyszek na Twitteru – za první zápas dostanete 300 XP, za druhý a třetí 200, za čtvrtý až šestý 100 a za všechny následující současných 50 bodů zkušeností. Jinými slovy, stačí vám těchto šest her, abyste dosáhli na hranici 1000 XP pro dosažení nové úrovně battle passu, a nikoliv předchozích 20 za předpokladu, že by se vám dařilo plnit jen onu základní výzvu v podobě dohrání zápasu. Ani ta přitom nebyla součástí původní podoby multiplayeru a přišla jako první odpověď na nepříliš vřelé přijetí celého systému. Připomíná to i Junyszek a uvádí, že budou i nadále sledovat data a činit další úpravy – jako je ta aktuální – aby byli hráči spokojeni. „Věříme, že toto zvýšení pomůže vyřešit problém s pomalejším přísunem XP a zároveň prospěje vám, kdo naší hru hrajete každý den,“ dodává pak komunitní manažer.

Reakce fanoušků je pozitivní a hráči obecně oceňují snahu vývojářů řešit nastalý problém a vyjít komunitě vstříc. Neustále se ale objevují nápady, jak vše ještě obměnit, aby například hráči plnili zadané úkoly v konkrétních módech. Stává se totiž, že hráči nejsou příliš motivováni k týmové hře a každý se snaží splnit vlastní výzvy, spočívající například v počtu zabitých nepřátel nebo používání konkrétní zbraně. Fanoušci proto volají po tom, aby hráči dostávali také extra zkušenosti za vítězství nebo jen plnění úkolů a přináší i další analýzy, jak by mohla hra fungovat, aniž by začala v tomto ohledu připomínat Call of Duty, kde XP doslova prší z nebe. Na to vše pak Junyszek reaguje a připomíná, že vývojáři a hráči jsou na stejné lodi: „Všichni chceme pro Halo to nejlepší.“

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru