Necelý půl rok nazpět představili vývojáři z jihokorejského studia Round8 novou soulslike akci Lies of P. Už na první pohled se zdálo, že jim pod rukama vzniká velmi ambiciózní projekt, což dokreslovaly nejen obrázky, ale také dvojice prvních trailerů představujících velmi znepokojivou atmosféru v detailně zpracovaných kulisách města Krat. Hlavní hrdina Pinocchio bude pátrat po svém stvořiteli a otci Geppettovi, hráči ale jeho příběh neprožijí prostřednictvím veselých dobrodružství s poučením, ale skrze těžký a neúprosný boj proti hrůzu nahánějícím dalším mechanickým automatům a pravděpodobně nejen nim. Vývojáři už v květnu vysvětlili, že na cestě za najitím Geppetta a proměnou ve skutečného člověka bude muset hlavní hrdina lhát, teď se už ale konečně můžeme podívat, jak bude tohle lhaní probíhat v praxi. Studio Round8 totiž zveřejnilo záběry z pre-alfaverze, po jejichž zhlédnutí naše očekávání ještě stouplo.
Video není nikterak dlouhé, sami vývojáři ale v popisku hráče upozorňují, ať si všímají nejrůznějších detailů. „Představujeme vůbec první video ze hry Lies of P, fantastického barokního akčního RPG inspirovaného klasickým italským románem Carla Collodiho,“ hlásají informace o videu. „V traileru se naplno ukazuje zničené, ale kdysi krásné město Krat, kterému nyní vládnou ohavné a pokroucené automaty,“ vymezují vývojáři v úvodu zmiňované nepřátele. „Ve videu by si měli fanoušci všimnout aktivních protiútoků, řady unikátních zbraní, které lze ve hře najít, a také toho, že Pinocchiova vlastní mechanická ruka funguje jako další nástroj nebo zbraň, poskytující unikátní schopnosti – například vystřelovací hák a další,“ dodávají zástupci jihokorejského studia.
Lies of P svou estetikou, ale třeba i hudebním doprovodem, skutečně připomíná originály od FromSoftware a rozhodně nepřeháníme, když bychom titul přirovnali například k Bloodborne. Spojitost skrze mechanickou ruku pak může mít Lies of P také se Sekirem, což podtrhují i dynamické souboje vyžadující od hráče maximální přesnost a dobré načasování. Už jen způsob, jakým hrdina kráčí městem se zbraní pohozenou na rameni, nechává vzpomenout na momenty strávené s první zmiňovanou hrou od FromSoftware a návdavkem se můžeme těšit na pocitově dynamičtější prostředí a ještě bohatší efekty. Ze zbraní můžete ve videu zahlédnout především zahnuté meče, stejně jako velké palice, jednu sekyrku nebo obušek. Ona mechanická ruka umí kromě vystřelovacího háku také dštít oheň, případně metat blesky, takže i ona by se mohla do soubojů aktivně promítnout a poskytnout další taktické možnosti.
Jediné, co ve videu v tuto chvíli nezahlédnete, je jakýkoliv interface, což je ale nepochybně dáno skutečností, že sledujeme záběry z pre-alfa verze, které i podle upozornění v úvodu nereprezentují finální podobu hry. V tuto chvíli nemusí být rozhraní dokončené, nebo jen vývojáři nechtěli ničím rušit nastavenou atmosféru, takže není třeba činit z téhle věci jakékoliv závěry. Vzhledem k tomu, že hra stále nemá datum vydání, však nezbývá než čekat na další informace a doufat, že lidé z Round8 nenarazí na žádný velký problém. Hlad po Bloodborne je mezi fanoušky soulslike her hmatatelně cítit, a ačkoliv nechci být za kacíře, Lies of P ke mně z videí promlouvá ještě o trochu silněji nežli očekávaný Elden Ring.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.