branding
Fatal Frame: Maiden of Black Water, Koei Tecmo, Nintendo, Série Fatal Frame může dostat další remastery

Série Fatal Frame může dostat další remastery

Maiden of Black Water neprošel žádnou cenzurou. Kostýmy pro hrdinky jsou všude stejné

Zdroj: Koei Tecmo
25. 10. 2021
Název: Fatal Frame: Maiden of Black Water Vývojář: Vydavatel: , Platformy: , , , , , , Žánr: , Datum vydání: 28. 10. 2021

Remaster Fatal Frame: Maiden of Black Water sice vychází až pozítří, ale už nyní se mluví o možnosti, že by se podobné péče dočkaly i další díly. Game director Makoto Šibata si pochvaluje odezvu fanoušků na comeback značky v podobě vylepšeného staršího titulu. V rozhovoru pro německý web JP Games prohlásil, že i když zatím nemají žádné konkrétní plány, reakce hráčů prý předčily jejich očekávání.

Autoři neplánují přidávat další kostýmy do hry po vydání prostřednictvím DLC.

V této souvislosti stojí opět za připomenutí, že Fatal Frame: Mask of the Lunar Eclipse z roku 2008 od studia Grasshopper Manufacture nikdy oficiálně nevyšel u nás na Západě. V tomto případě by už ale hra zasloužila spíš remake než remaster. I když Šibata nechtěl zajít do podrobností, zjevně i on si uvědomuje, že by remaster Maiden of Black Water mohl pomoci vydláždit cestu pro úplně novou hru. Na to je ale zatím moc brzy.

V rozhovoru nicméně prozradil i pár dalších maličkostí. Autoři například neplánují přidávat další kostýmy do hry po vydání prostřednictvím DLC. Zmínil, že největší výzvou ve smyslu portování bylo kromě optimalizace zkombinovat informace, které člověk na Wii U dostával současně prostřednictvím televizní obrazovky a menšího displeje na ovladači GamePad.

„Příběh této hry byl vytvořen s vážným záměrem nabídnout lidem, kteří se nacházejí mezi životem a smrtí, šanci podívat se na smrt a uvědomit si důvody, proč žít.“

Šibata ale nemluvil jen o remasteru jako takovém, ale také o původní hře. Její příběh se točí okolo fiktivní hory Hikami, která je inspirovaná nechvalně proslulým “lesem sebevrahů” Aokigahara. JP Games zajímalo, jak s tímto potenciálně velmi citlivým odkazem vývojáři přišli a zda nemůže pro někoho být za hranou. Makoto Šibat uvedl, že když si vybral jako námět japonská strašidelná místa, nemohl se vyhnout citlivým věcem, která s nimi přichází.

“Příběh této hry byl vytvořen s vážným záměrem nabídnout lidem, kteří se nacházejí mezi životem a smrtí, šanci podívat se na smrt a uvědomit si důvody, proč žít,” prohlásil. Autoři také zdůrazňují, že ve hře neudělali žádné změny ve snaze získat nižší rating a všechny kostýmy mají být stejné pro všechny regiony, což při vydání na Wii U neplatilo a verze pro Evropu a Spojené státy byla zbavena některých lechtivých oblečků.

Více podrobností o Fatal Frame najdete v našich starších článcích.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru