Resident Evil 7: Biohazard z roku 2017 se stal nejprodávanějším dílem v historii této slavné hororové série. Společnost Capcom se pochlubila, že tento v mnohém přelomový díl překonal 10 milionů prodaných kopií. Autoři poděkovali fanouškům s tím, že bez nich by to samozřejmě nedokázali.
Podrobnější statistiky už lze nalézt na oficiálním webu vydavatele. Sedmý regulérní díl Resident Evilu přes tento úspěch ani zdaleka nedosahuje na absolutní vrchol. Patří mu druhé místo. Nejprodávanějším titulem vůbec je totiž Monster Hunter: World z roku 2018, který má na kontě 17,3 milionu kopií. Třetí místo patří remaku Resident Evilu 2 z roku 2019, který podle posledních čísel prodal 8,6 milionu kopií. Je nicméně třeba podotknout, že podle této statistiky ještě nedosáhl sedmý díl na zmíněných 10 milionů, takže není zcela aktuální. Data jsou platná ke konci letošního června.
Čtvrté místo podle této tabulky patří opět hře Monster Hunter World, tentokrát ovšem rozšíření Iceborne. Páté a šesté místo obsadil Resident Evil 5 a Resident Evil 6 a sedmý je Monster Hunter Rise. Až na dalších dvou místech najdeme třeba slavný Street Fighter, respektive jeho druhý a pátý díl. Desáté místo pak patří původnímu Resident Evilu 2.
We could not have reached this goal without our awesome fans!
Thank you from the Resident Evil family. pic.twitter.com/S0DJi1CKq1— Capcom Dev 1 (@dev1_official) October 8, 2021
Určitě by vás mohlo zajímat, jak si vedle nejnovější Resident Evil Village. Za první čtyři dny po vydání vyexpedoval přes tři miliony kopií, což z něj činilo třetí nejrychleji prodávanou hru v této sérii. Do konce června se prodalo 4,5 milionu kopií, ale čerstvější data nemáme. Capcom se netajil ambicí prodávat Village velmi dlouho a učinit z něj nejúspěšnější díl této ságy.
Osobně mám z úspěchu Resident Evilu 7 obrovskou radost. Není to můj absolutně nejoblíbenější díl, ale těší mě, že společně s remakem dvojky po několika dlouhých letech sesadily z trůnu RE5 a RE6 coby nejprodávanější horory a ve své době tituly od Capcomu vůbec. Vždy pro mě bylo velkou “záhadou”, jak mohly ty subjektivně nejhorší díly stát na samém vrcholu. I když vysvětlení souvisí především s tím, jak se za posledních 25 let nesmírně rozšířila hráčská základna.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.