Vývojáři ze studia Crystal Dynamics oznámili, že už od 30. září bude nabídka Game Passu rozšířena o hru Marvel’s Avengers. Problematický titul ze září 2020, který vinou řady okolností nedokázal zaujmout dostatečný počet hráčů a zůstává ve stavu klinické smrti snad jen díky spojení se slavným univerzem superhrdinů, zkouší najít alespoň nějakou spásu a přilákat hráče, kteří by život na serverech trochu rozhýbali. Jistě, stranou nemůže zůstat rozšíření War for Wakanda, které do hry přidalo postavu Black Panthera, podle dostupných statistik ze Steamu to ale nestačilo a hru přes tuto platformu hraje denně v maximu jen kolem 1000 hráčů. Informace pochází sice z neoficiálního, ale obecně velmi přesného zdroje SteamDB, a nutno přiznat, že pohled na grafy působí poměrně jednoznačně. I z tohoto důvodu s tím ale chtějí vývojáři očividně něco dělat a nabídkou zahrát si plnou verzi hry se všemi současnými i budoucími přídavky přes Game Pass oslovují nemalý počet potenciálních zájemců.
„Nedávno jsme uvedli naše dosud největší rozšíření pro Marvel’s Avengers – Black Panther: War for Wakanda a dnes s potěšením oznamujeme, že 30. září zpřístupníme kompletní zážitek ze hry, včetně veškerého dříve vydaného bezplatného obsahu prostřednictvím Game Passu na PC, konzolích i cloudu,“ říká komunitní kooridnátor Hunter Wolfe v krátkém blogu na webu Xboxu. Podtrhuje, že každý hráč si bude moci užít kompletní zážitek a tento příslib se podle jeho slov vztahuje i na další plánovaná rozšíření. Na druhou stranu ale není toto oznámení nikterak překvapivé, vezmeme-li v potaz povahu hry a fakt, že by vydáním speciální verze pro Game Pass došlo jen k dalšímu, velmi nežádoucímu tříštění nepočetné komunity. „Marvel’s Avengers je stále vyvíjenou hrou s chystanými updaty, které přinesou nové hrdiny, mise, padouchy, kampaně a další události,“ slibuje Wolfe dál a za celý tým v Crystal Dynamics i vydavatel ze Square Enix jde proti častým poznámkám hráčů, že je titul mrtvý a není možné jej zachránit.
Ruku v ruce s uvedením hry do Game Passu přichází také speciální pětidenní období, ve kterém hráči budou získávat čtyřnásobné množství zkušeností, čímž mohou velmi rychle vylepšit jednotlivé hrdiny a přejít k obsahu, který přichází po dokončení příběhové části. Ostatně, sám Wolfe potvrzuje, že je vše řízeno tímto záměrem a je patrné, že vývojáři chtějí hráčům klást pod nohy jen co nejméně překážek a nechat je užít si to dobré a zajímavé, co hra nabízí. Zůstává nicméně otázkou, jestli tento krok, který je možné přirovnat k aktu poslední záchrany, skutečně zafunguje a hráči se ke hře ve větší míře vrátí. Ačkoliv operujeme pouze se statistikami ze Steamu, sami vývojáři otevřeně přiznali, že přijetí ani na konzolích nebylo takové, jaké si představovali a označili hubenou základnu hráčů za problém. V rámci smluveného partnerství s Marvelem jim ale pravděpodobně nezbývá nic jiného, než vypít tenhle hořký likér až do samého dna a doufat, že další projekty už budou úspěšnější. A to ani příliš nerozpitváváme případ Spider-Mana, který měl být exkluzivním lákadlem pro hráče na PlayStationu, ale ani rok poté si za něj není možné zahrát, byť vývojáři slibují, že ještě letos na Spideyho skutečně dojde…