Naše recenze na Death Stranding pro PS4 vyšla v listopadu 2019 a to, co v ní padne, je z našeho pohledu stále platné a je možné vztáhnout na drtivou většinu obsahu, který přináší edice Director’s Cut pro PlayStation 5. Po jejím hraní už naprosto chápeme, proč Hideo Kodžima pochyboval, zda takto podtitul nazvat, protože jde o graficky vylepšenou a lehce rozšířenou původní hru, které by spíš slušel titul definitivní verze. Už ta původní byla v podstatě kompletní. Novinka přichází s pěknější podobou, superširokoúhlým zobrazením, novým vybavením, dalšími misemi, výzvami, on-line žebříčky, virtuální střelnicí, závody i obsahem inspirovaným hrami Half-Life a Cyberpunk 2077, který byl až dosud vlastní PC verzi. Jsou to milé bonusy, ale nejde o plnohodnotné rozšíření obsahu v pravém slova smyslu, expanzi, jakou nedávno přinesl třeba Ghost of Tsushima. A i z toho důvodu jsme se rozhodli naše povídání a dvě diametrálně odlišné perspektivy – hra z pohledu nováčka, nebo veterána – neredukovat na jediné číslo, které by mělo samo o sobě jen pramalou výpovědní hodnotu. Jak nakonec zjistíte, dokážete si sami nejlépe odpovědět na otázku, zda pro vás tohle je, anebo není. Více o Death Stranding Director’s Cut už najdete v naší videorecenzi.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Je trochu smutné, že už cca rok se zmiňuje, jaký by mohl být super právě Death Stranding s podporou DualSense (déšť, terén, odpor, větší vnímání těžiště a více méně každého kroku atd…) a když se ta hra najednou doopravdy objeví, tak se o tom nedozvíme vůbec nic 🙁