branding
Čínský horor pro PS5 sází hlavně na hádanky

Čínský horor pro PS5 sází hlavně na hádanky

Dying: 1983 chce hráče strašit za pomoci prvků, které využívají únikové místnosti

Zdroj: Nekcom
6. 9. 2021

O čínském hororu Dying: 1983 jsme na Vortexu psali už loni v prosinci. Minimálně na pohled vypadá docela netradičně a zajímavě. Teď se nám tato časově omezená PlayStation 5 exkluzivita znovu připomněla a dočkali jsme se rovněž nového videa. Jedná se už o druhou hru ze série Dying a jde o first person horor zaměřený primárně na hádanky a logické úkoly.

Dabing jako ve Fatal Frame

Autoři slibují surrealistické prostředí věznice, kde je lapený hlavní hrdina, i špičkovou grafiku včetně ray tracingu a dalších moderních efektů. Novinka má být také pětkrát delší než první díl. Nabídne delší scénář a i více samotných hádanek.

Jak už jsme psali dříve, Dying: 1983 bude fungovat na principu únikových místností či her, chcete-li, a bude mít také podobnou strukturu a tempo. Studio Nekcom, který hru vyvíjí, se pochlubilo, že o japonský dabing se postarají herci známí z her jako Fatal Frame, Catherine nebo Genshin Impact.

Už dříve přitom fanoušci strašidelných her připodobňovali titul právě k hororové produkci ze země vycházejícího slunce. Zatímco ale v Silent Hillu nás děsí Pyramid Head, obávaným nepřítelem v sérii Dying je Fishhead s rybou namísto hlavy. A může dokonce nosit večerní šaty. Kromě samotných hádanek se máme těšit rovněž na prozkoumávání prapodivného světa. V tomto smyslu má titul nabídnout prvky metroidvanií.

Nekcom sídlí v čínském Wu-chanu, ale vlastní druhý tým má i v Los Angeles. Studio bylo založeno v roce 2011 a jeho vývojáři dříve pracovali pro giganty jako Electronic Arts, Microsoft, Ubisoft nebo Activision Blizzard. Hra vyjde příští rok nejprve na PS5 a po čase zamíří také na PC a PS4. Pokud ve strašidelných hrách dáváte před akcí přednost hádankám, mohlo by to být něco právě pro vás.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru