- Propracovaný systém úpravy motorek
- Zábavné minihry i perk, který vám je v pozdější fázi umožní přeskočit
- Do detailu propracované stovky součástek
- Pravděpodobně ten nejlepší jízdní model na poli motocyklových her
V dnešní recenzi se podíváme na závodní hru RiMS Racing, se kterou nejdou na trh vývojáři z Milestonu, jak by se mohlo na první pohled zdát, ale jejich kolegové ze studia RaceWard. S RiMS se to má trochu jinak než s MotoGP nebo Ridem – jde o hru, která se soustředí na možnost postupného vylepšování motocyklu za pomoci stovek náhradních či úplně nových součástek. Prvek je tak dominantní, že pro něj vývojáři vymysleli malé minihry, které musíte odehrát, chcete-li část motocyklu rozebrat a vyměnit konkrétní část. Skládání součástek a hledání toho nejvhodnějšího nastavení je bezpochyby zajímavé a vyvažuje i fakt, že ve hře je pouhých osm motorek, RiMS na tom ale není špatně ani na okruhu. Hra nabízí dostatečně chytlavý jízdní mód, který podtrhuje vážnější pojetí závodů a dovoluje vám užít si jednostopé závodění na maximum.
Nic ale není bez chyby, což o RiMS platí jakbysmet. Ve všech ostatních ohledech se totiž má od svých konkurentů co učit a bude ještě trvat nějakou dobu, než RaceWard vyladí všechny nedostatky a posune hru na vyšší úroveň. Nyní bude hraní bavit převážně motocyklové fandy, kterým nevadí trochu spartánský přístup, jsou ochotní přehlédnout slabé technické zpracování a jediné, na co si potrpí, jsou dlouhé a možná trochu vyčerpávající závody.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Pujdu do toho take.