Společnost Electronic Arts oznámila, že vývojáři ze studia Motive nám dnes něco ukáží z remaku Dead Space. Má se jednat o nějaký blíže neupřesněný pohled na vývoj projektu. Stream připadá na 19 hodin našeho času a největší otazník se vznáší nad obsahem. Uvidíme hru přímo v akci, anebo půjde spíš o nějaké povídání o tom, jak titul vzniká? Vzhledem k tomu, jak autoři na přenos lákají se ale zdá pravděpodobné, že skutečně uvidíme, jak se Dead Space hraje a vypadá. Ostatně posuďte sami.
Něco totiž přeci jen víme a zřejmě nepůjde jen o pohled do zákulisí. Některá média dostala předběžně informaci, že vývojáři představí raný build hry. V přenosu se mají objevit také producent Philippe Ducharme a creative director Roman Campos-Oriola, aby představili svou vizi. A navíc má během streamu vystoupit i nějaký zvláštní host z komunity okolo hry. V této souvislosti se sluší připomenout, že Motive mají od počátku spolupracovat s jakousi komunitní radou složenou z fanoušků, kteří “hlídají” věrnost remaku.
The passionate team at @MotiveStudio are bringing you in for a very early look at the development of #DeadSpace.
Tune in to our stream tomorrow at 10am PT / 1pm ET. https://t.co/woBW8jSB8z pic.twitter.com/Jb1D0foen9
— Dead Space (@deadspace) August 30, 2021
“Je důležité poznamenat, že build, který budeme ukazovat ve streamu, je raný prototyp hry a nic definitivního. Je zamýšlen tak, aby ilustroval vizi Motive pro Dead Space v pohybu,” uvedl mluvčí EA. I když remake při svém odhalení na akci EA Play Live nenaznačil ani rok vydání a původně se zdálo, že vyjde nejdřív v roce 2023, nedávno se objevily zprávy, že EA jej směřují už na konec příštího roku. Přišel s nimi Jeff Grubb z magazínu VentureBeat a poznamenal, že hru ještě letos uvidíme, jak se také stane. Už před oficiálním oznámením správně předpověděl příchod samotného remaku i to, kdo na něm pracuje.
EA už dříve oznámili, že remake pohání engine Frostbite od DICE a není to remaster ani reboot. Autoři vše vytvoří od základu znovu s pomocí nové technologie – nové assety, modely postav, prostředí. Máme se těšit také na nějaké nové části, kolizní model a podobně. Stejný ale bude příběh i jeho struktura. Remake má respektovat předlohu.
Více podrobností o remaku najdete v našich starších článcích.