branding
God of War Ragnarök, Sony Interactive Entertainment, Barlog brání svůj tým, odklad God of War bere na sebe

Barlog brání svůj tým, odklad God of War bere na sebe

Fanoušci vyjadřují nespokojenost i s vydáním na PS4. Slovně napadají jednotlivé vývojáře

Zdroj: Sony
4. 6. 2021
Název: God of War Ragnarök Vývojář: Vydavatel: Platformy: , Žánr:
Datum vydání:
9. 11. 2022
19. 9. 2024 (PC)

Ačkoliv jsme věnovali nejnovějšímu dění kolem her pro PlayStation hned několik článků a samostatné video, vracíme se ještě jednou k záležitosti spojené s odkladem vydání dalšího dílu série God of War. Jak oznámil prezident PlayStation Studios Hermen Hulst, hra navzdory očekávání vyjde až v roce 2022 a hned od vydání bude vedle konzole PS5 dostupná také pro starší PS4. První ze zpráv nepotěšila nikoho, ale s přihlédnutím k omezeným možnostem během pandemie koronaviru jde o pochopitelné rozhodnutí, které se – doufejme – kladně podepíše na kvalitě finálního produktu. S přijetím druhé zprávy, že se očekávaná novinka podívá také na PS4, už to ale tak snadné nebylo, protože zatímco z pohledu hráčů, na které se ještě s novou konzolí nedostalo, jde o velmi příjemný bonus, majitelé PS5 v tom spatřují technologickou zradu. Své rozhořčení neváhají dát najevo a bohužel se někteří opět uchylují k osobním útokům na jednotlivé členy týmu, což se ani trochu nezamlouvá creative directorovi Corymu Barlogovi. Na Twitteru vystoupil proti urážkám zaměstnanců studia v Santa Monice i lidí pracujících v centrále Sony a veškerou odpovědnost za nedávná oznámení vzal na sebe.

Rozbuškou celého incidentu se staly urážky streamerky, influencerky, ale také zaměstnankyně Sony Santa Monica Alanah Pearce. Ačkoliv je na podobné chování patrně zvyklá, i jí samotnou zaskočilo, co se ji tentokrát objevilo ve vzkazech. Kdosi ji uráží, naznačuje, že členkou zmiňovaného týmu není právem, a že kdyby raději pracovala namísto přemýšlení nad tím, jak ji znásilní slintalové z jejího Twitche, God of War by určitě vyšel ještě letos a exkluzivně na PlayStation 5. Ačkoliv nelze brát tenhle vzkaz vážně, Barlog na něm demonstruje, nakolik jsou lidé neschopní držet své emoce na uzdě a žádá, aby nechali členy týmu na pokoji. „Pokud chcete být na někoho naštvaní kvůli God of War – odklad, PS4/5, trollové, velikost titulků, valkýra Sigrun, cokoliv – pak buďte naštvaní na mě. Já jsem učinil všechna rozhodnutí. Já jsem to způsobil,“ vzkazuje creative director. Dodává také, že každý člen týmu má své místo a stal se jím proto, protože že je ve svém oboru výjimečný. „Mám opravdu štěstí, že je tu někdo, kdo ochotně používá svůj talent a intelekt na vytváření mých výmyslů. Z nějakého důvodu to dělají a za to je mám opravdu rád,“ dodává Barlog.

Když chybu uděláš, přijmeš ji, napravíš ji a posuneš se dál,“ říká Barlog a znovu opakuje, že pokyn k uvedení v letošním roce dal on, stejně jako je zodpovědný za odklad na rok 2022.

Na jeho příspěvky nicméně přichází další reakce a jeden z hráčů pokládá autorovi God of War otázku, zda někdy upřímně věřil tomu, že hra skutečně spatří světlo světa v roce 2021. Na to Barlog odpovídá, že tomu tak skutečně bylo, že rozhodně nelže, aby bránil Sony a že jen ve svém odhadu udělal chybu. „Když chybu uděláš, přijmeš ji, napravíš ji a posuneš se dál,“ říká Barlog a znovu opakuje, že pokyn k uvedení v letošním roce dal on, stejně jako je zodpovědný za odklad na rok 2022. Pod inkriminovaným příspěvkem se nicméně objevuje i spoustu pozitivních vzkazů a nakonec se Cory Barlog usmíří i se svým kritikem. „Přijímám, co jsi řekl a omlouvám se. Je dobré to vědět, protože jsem si myslel, že vedení Sony jen zvyšuje očekávání ohledně PS5. Využijte svůj čas pro dokončení hry a ještě jednou – nemyslel jsem to zle,“ vzkazuje fanoušek a Barlog potvrzuje, že je všechno v pořádku.

Tolik k emocím, které cloumají i diskuzemi v naší kotlině, snad si z toho hráči alespoň na chvilku vezmou nějaké ponaučení.

Nahlásit chybu v článku

4

Napsat komentář

Další články
Nahoru