branding
Call of Duty: Warzone, Activision, Autoři Crashe pomáhají s Call of Duty: Warzone

Autoři Crashe pomáhají s Call of Duty: Warzone

Pracují na něm skoro všechny týmy Activisionu. Toys for Bob podporují i Crash Bandicoot 4

Zdroj: Activision
3. 5. 2021
Název: Call of Duty: Warzone Vývojář: , Vydavatel: Platformy: , , , , Žánr: Datum vydání: 10. 3. 2020

Studio Toys for Bob funguje od roku 1989 a za dlouhých 32 let své existence pracovalo na mnoha hrách. Počínaje sci-fi Star Control, přes sérii Skylanders až po vylepšené kompilace Crash Bandicoot N. Sane Trilogy (ve spolupráci s Vicarious Visions) a Spyro Reignited Trilogy. Loni na podzim vtrhli jeho vývojáři na trh s povedeným regulérním pokračováním Crashe pod názvem Crash Bandicoot 4: It’s About Time. Nyní Activision oznámil, že tým, který vlastní od roku 2005, bude pracovat na Call of Duty: Warzone.

Nepůjde však o jejich jediný projekt a nenahradí dosavadní vývojáře, jak záhy vyšlo najevo. Toys for Bob se připojí k studiím Raven Software, Infinity Ward a Treyarch. Na Warzone se přitom podílejí nebo podílely také týmy Beenox, High Moon Studios, Sledgehammer Games a Activision Shanghai. Jinými slovy, velká většina studií Activisionu už přišla s touto značkou do kontaktu. Toys for Bob oznámili novinku na Twitteru a Raven je “přivítal” do party.

Zpráva se dostala ven ve stejnou dobu, kdy někteří bývalí zaměstnanci Toys for Bob naznačili, že tým postihlo propouštění. Jak se ovšem mělo později ukázat, možná šlo spíš o pár individuálních odchodů a výpovědí než hromadné propouštění, jak působily první ohlasy. Activision uvedl, že zprávy o zeštíhlování týmu jsou nepřesné, studio má fungovat v plné síle. Kromě toho, že se bude podílet na Warzone, přišlo také ujištění o další podpoře pro Crash Bandicoot 4: It’s About Time. Není ovšem zdaleka jisté, že se Toys for Bob ujmou také případného pokračování, o němž se rovněž v posledních měsících hlasitě spekulovalo.

Andy Robinson z magazínu Video Games Chronicle napsal, že na Warzone, nikoli jen na Call of Duty, nyní v nějaké míře pracuje prakticky každé studio, které Activision vlastní. Stojí za připomenutí, že podobnou transformací prošlo nedávno jiné slavné studio pod křídly Activisionu. Tým Vicarious Visions vznikl v roce 1990 a Activision jej získal v roce 2005. Letos v lednu přešel tým pod Blizzard, kde má podporovat jeho projekty. Vicarious Visions naposledy bodovali díky remasteru Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru