Pokud netrpělivě vyhlížíte další díl ságy Halo, společnost Microsoft má pro vás několik novinek na konto Infinite. Šéf Xbox Game Studios Matt Booty na oficiálním blogu Xbox Wire oznámil, že pokračování bude podporovat cross-play multiplayer a cross-progress. Tak aby se mohli utkávat konzolisté s hráči na PC a mohli jste rovněž přecházet mezi různými platformami, pokud nehrajete jen na jednom systému.
Vývojáři ujišťují, že těsně spolupracují s komunitou na PC, aby se ujistili, že jim nabídnou prémiový zážitek. Potvrdili, že Halo Infinite bude podporovat ultraširokoúhlé obrazovky i pokročilé nastavení grafiky, jak to mají hráči na PC rádi. Všechna tato slova padají především proto, že Halo nebylo v minulosti na PC vždy doma, případně vycházelo se zpožděním, anebo ne v úplně optimální kondici.
Další podrobnosti přímo od vývojářů se pak objevily na oficiálním webu Halo. Autoři chtějí, aby Halo Infinite působilo, jako že bylo od počátku děláno pro PC. Majitelé těch nejvýkonnějších strojů budou moci z grafiky vymáčknout absolutní maximum díky ultra nastavení. Půjde také upravit FOV podle svých preferencí. Nicméně díky tomu, že jde na PC o běžnou funkci a tým se chce ujistit, že nabídne všude odpovídající zážitek, najdou FOV slider v nastavení rovněž hráči na konzolích, kde to není zdaleka samozřejmé.
343 Industries věnují velkou pozornost také kompenzačním nástrojům ulevujícím lidem, kteří trpí kinetózou nebo fotosenzitivitou. Ve vodách multiplayeru byste se zase měli cítit komfortně díky snaze omezit cheatování a obtěžování. Celý příspěvek je nesmírně rozsáhlý a pokud se počítáte mezi fanoušky, určitě byste měli zamířit přímo ke zdroji.
Za pozornost ale stojí i obrázky, které demonstrují některé z novinek nebo specifik. A občas lépe než stohy textu. Vidět na nich můžete scény ze hry v poměru stran 32:9, ale i jiných formátech. Můžete se podívat na rozdíly v nastavení FOV. Naskytne se dám také pohled do nastavení. Například na možnost nastavit minimálně framerate díky dynamicky škálovanému rozlišení. Ale také maximální framerate. Uvidíte nastavení grafiky a ovládání, které nabízí možnost definovat hned tři možné klávesy na jednu akci.
Závěrem stojí za připomenutí, že Halo Infinite nabídne free-to-play multiplayer. Cross-play už si autoři osahali u Halo: The Master Chief Collection. Halo Infinite by mělo vyjít na konci letošního roku. Původně se s titulem počítalo při zahájení prodeje konzolí Xbox Series.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.