branding
Stronghold: Warlords, Firefly Studios, Stronghold: Warlords to ani navzdory kritice nevzdává

Stronghold: Warlords to ani navzdory kritice nevzdává

Hru obohatí Sun-c’, zatím ale pouze ve skirmishi a multiplayeru. Chystá se také vylepšení AI

Zdroj: Wikipedia
24. 3. 2021
Název: Stronghold: Warlords Vývojář: Vydavatel: Platformy: Žánr: Datum vydání: 9. 3. 2021

V ani ne měsíc staré recenzi si od nás nejnovější příspěvek do série Stronghold odnesl 6 bodů z deseti. Vyzdvihli jsme sice povedené zpracování jednotlivých vojevůdců, dostatek kampaní i ekonomický model, ne se vším jsme ale byli ve Stronghold: Warlords spokojení. Naše hodnocení se poměrně přesně odráží v názorech dalších stovek hráčů, kteří alespoň prozatím přiřknuli hře na Steamu smíšený výsledek a zůstávají v očekávání, jak vývojáři z FireFly Studios na kritiku zareagují. A první náznaky už přichází prostřednictvím nové zprávy, v níž autoři představují změny, které přinese první větší patch a předkládají nástin budoucího obsahu, připraveného pro nadcházející měsíce.

„Naše obsahová roadmapa je rozdělena na menší a větší updaty. S těmi menšími začínáme už tento týden v prvním velkém patchi a zaměřujeme se na vylepšení hratelnosti a přidání několika menších vylepšení,“ vysvětlují vývojáři. Konkrétně bude do hry zahrnuta nová, extrémní úroveň obtížnosti, pokud by se vám výzva základní verze hry zdála příliš malá. Důležitější nežli obtížnost je ale i z našeho pohledu o trochu vzdálenější vylepšení umělé inteligence, která až nepříjemně často sklouzávala k velmi čitelným vzorcům a nepůsobila uvěřitelně. Podle marketingového ředitele Nicka Tannahilla se budou změny týkat způsobu, jakým umělá inteligence staví své panství, stejně jako vedení boje či využívání speciálních schopností. Společně s tím chystají vývojáři také nové mapy, které budou obecně větší než mapy stávající a zohlední připomínky od hráčů. Posledním, přibližně na léto chystaným vylepšením, budou invaze nepřátel pro mód volného stavění. Jinými slovy – poté, co si bez obav vypipláte vlastní hrad a uděláte z něj funkční mechanismus, budete moci proti vlnám nepřátel otestovat jeho obranyschopnost. Samozřejmostí bude možnost navolit si, kdo se má tříštit o vaše hradby, případně v jakém počtu.

Zdroj: FireFly Studios

Druhá část roadmapy je věnována větším přídavkům a hned ten první obohatí sestavu válečníků o jednoho z nejvýznamnějších – do hry přijde Sun-c‘! Zatím s ním vývojáři počítají jako s dalším lordem, kterého můžete oslovit během hry, navázat s ním spojenectví, případně jej vyzvat v bitvě. Jeho hrad bude mít pochopitelně trochu jinou architekturu a zajímavé bude sledovat i jeho vlastní bojové strategie. Potykat si s ním budete moci pro začátek ve skirmishi a multiplayeru, vývojáři ale trochu záhadně doplňují, že Sun-c‘ bude součástí i dalších updatů a uměli bychom si představit celou jednu kampaň vedenou z jeho pohledu. Nad rámec toho chystají ve FireFly Studios také ucelenou sestavu 10 misí pro skirmish, která přinese novou jednotku – samurajského kopiníka, dva nové válečné lordy – brouka s medvědem, a v neposlední řadě také budovu polní nemocnice.

Krátce po zveřejnění chystaných vylepšení pak vývojáři ještě upřesnili, že se skutečně jedná o výhled do nejbližších měsíců a že i nadále budou pro hru připravovat pravidelné updaty s opravami chyb a v další části roku představí další obsah. Co je také podstatné dodat, všechna rozšíření mají být dostupná zcela zdarma, což je vzhledem k nižší ceně 35 eur příjemný přístup a mohlo by se pomocí něj v průběhu nadcházejících měsíců podařit reputaci hry značně vylepšit.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru