branding
Switch Pro má spoléhat na DLSS pro obraz ve 4K

Switch Pro má spoléhat na DLSS pro obraz ve 4K

Technologie od Nvidie se prý bude používat pro upscale rozlišení na televizi. Displej se zvětší

Zdroj: vizualizace/ilustrační obrázek
23. 3. 2021

Jako bumerang se nám znovu vrátily spekulace o vylepšeném a výkonnější Switchi, takzvaném Switchi Pro, chcete-li. S novou várkou informací přispěchal opět Bloomberg a do značné míry opakuje a rozvádí to, co už na konto spekulované konzole zaznělo dříve. Bloomberg tvrdí, že Switch Pro bude využívat technologii DLSS pro upscale obrazu do 4K při připojení k televizi. Pro technologii DLSS ale bude třeba hry upravit.

OLED namísto LCD

Nová verze Switche by měla podle Bloombergu vyjít ještě letos a nabídne lepší grafiku i vyšší výkon. Cyklicky se také vrací informace o novém displeji. Namísto 6,2” LCD má jít o OLED s úhlopříčkou 7 palců. Bez ohledu na lepší technologii a větší plochu má ale disponovat v handheld režimu stále stejným rozlišením, tedy 720p.

Spekuluje se, že novinka bude mít podobné rozměry jako stávající model a cena by se mohla podle oslovených analytiků pohybovat v rozmezí od 349 do 399 dolarů. Hned při uvedení na trh by mohly Switch Pro využít naplno některé tituly.

Nintendo se nepochybně snaží vyhnout takzvanému Osborneovu efektu, kdy by nechtěně poškodilo prodeje aktuálního modelu ještě předtím, než novinka vstoupí na trh.

Informace se však rozcházejí stran toho, zda budou obě zařízení stoprocentně kompatibilní. Někdo tvrdí, že Switch Pro dostane některé exkluzivní hry, jiní insideři naznačují, že Nintendo bude chtít zachovat identickou nabídku pro obě konzole z této rodiny. I když by přirozeně na Switchi Pro nové tituly vypadaly lépe.

Dodavatelem displeje má být Samsung, ale Bloomberg se odvolává také na další nejmenované zdroje. Společnosti Nintendo i Nvidia podle očekávání odmítly zprávy jakkoli komentovat. Zejména Nintendo zatvrzele opakovaně odmítá reagovat na otázky ohledně lepšího Switche. Ale jde o pochopitelnou zdrženlivost. Snaží se vyhnout takzvanému Osborneovu efektu, kdy by nechtěně poškodilo prodeje aktuálního modelu ještě předtím, než novinka vstoupí na trh.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru