Společnost THQ Nordic před týdnem oznámila, že barcelonské studio, ve kterém začal loni vznikat remake legendárního Gothicu, ponese název Alkimia Interactive. V článku jsme proto mohli shrnout vše, co jsme se o připravované hře dosud dozvěděli, včetně připomínky stále dostupné demoverze a screenshotů z ní vycházejících. Bez ohledu na četná ujištění, že se jedná o velmi ranou verzi, která má sloužit jen jako sonda, zda je o moderní verzi slavného RPG zájem, byla právě podoba hry ze strany věrných fanoušků poměrně kritizována, a to kvůli příliš saturované barevné paletě. Nově spuštěná stránka na Steamu však přináší úplně novou sadu obrázků, které k radosti hráčů připomínají původní titul mnohem přesvědčivěji.
Jak je patrné, stačilo pouze upravit celkový jas spolu se sytostí barev, a máme tu pořádně zachmuřenou atmosféru s umírněnými zemitými tóny zelené a hnědé. Tedy velmi podobné těm z původního 20 let starého Gothicu. Vývojáři se na Steamu rovněž pochlubili artworkem dinosaura, kterým připomínají právě ono kulaté výročí slavné série. Přidávají také bližší popis remaku, který z povahy věci odpovídá původní hře, takže se můžete těšit na příběh o králi Rhobarovi II., magické rudě, bariéře i vzpouře vězňů, jak si pamětníci jistě dobře vybavují.
Alkimia Interactive dále opakují, že jejich hra bude co nejvěrnějším zpracováním oblíbené látky, ovšem se změnami v soubojovém systému a dalších prvcích, díky kterým by měl být Gothic plnohodnotnou moderní záležitostí. Nic se ovšem nebude měnit na herním světě, zvířatech či monstrech, takže se máme připravit na nespoutanou přírodu a spoustu nástrah. A to samozřejmě nejen ze strany rozbujelé fauny, ale pochopitelně i samotných lidí. I nadále ovšem platí, že je vývoj teprve na začátku, přibližně 35členný tým i nadále hledá nové zaměstnance a nejdříve bychom něco nového měli vidět až za několik měsíců.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Chápu že soubojový systém se musí předělat a přizpůsobit nové době, ale mám trochu obavy. Gothic měl skvěle nastavený systém „biologické bariéry“, jak tomu říkám. Prostě kde jsi ještě neměl co dělat, dostal jsi nekompromisně na budku. Ale ten pocit zadostiučinění když ses po nějaké době vrátil a nakopal třeba Shadowbeast nebo orky do zádele byl nezapomenutelný!
Držím palce, na tohle jsem fakt zvědavej.