Autoři hry Pathologic z moskevského studia Ice-Pick Lodge pracují na novém titulu Know by Heart. Počin s výraznou stylizací má pojednávat o tom, jak přijímáme ztrátu. Zavede nás do tichého městečka v postsovětském Rusku a příběh se točí okolo party kamarádů z dětství, kteří se po dlouhých letech znovu sejdou.
Těšit se ale můžeme také na rozvětvený nelineární příběh, v němž na základě našich akcí můžeme dospět k některému z více odlišných konců.
S naší pomocí a v naší společnosti se pak hrdinové vydají na cestu vzpomínkami, které mohou utužit i ohrozit jejich přátelství. Tohle setkání zničí něco, na co nemají vliv. Autoři slibují zajímavý příběh, intuitivní hratelnost i atmosférické minihry. To vše dohromady má vytvořit přesvědčivou iluzi.
Samotní vývojáři říkají – pokud by se vám to tak ze samotné upoutávky snad nezdálo – že půjde o sentimentální adventuru. Zabavit by nás měla přibližně na pět hodin a emoce v ní mají hrát zásadní roli. Těšit se ale můžeme také na rozvětvený nelineární příběh, v němž na základě našich akcí můžeme dospět k některému z více odlišných konců.
Samotné herní mechanismy mají odrážet vzpomínky a myšlenky hlavního hrdiny, láká tým Ice-Pick Lodge. Ústředním protagonistou emotivního dobrodružství bude Míša, který uvízl ve své monotónní práci a pravděpodobně i stejně nudném životě. Jeho každodenní rutinní stereotyp naruší až návrat školní lásky. Poprvé za dlouhá léta Míša pocítí naději, že unikne monotónní šedi každodennosti. Něco mi ale říká, že to tak úplně asi nedopadne…
O Know by Heart se prvně mluvilo už loni v červenci. Tehdejší oznámení ale bylo velmi minimalistické a o hře jsme se prakticky nic nedozvěděli s výjimkou informace, že půjde o nostalgický projekt o pokaženém shledání s kamarády z dětství. Ani v tuto chvíli nevíme, co přesně můžeme čekat, ale mám takový pocit, že v tom právě bude kouzlo celé záhady, takže zdrženlivost autorů chápu.
Novinka by měla vyjít ve druhém čtvrtletí tohoto roku a kromě PC míří i na iOS.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.