S asymetrickými multiplayerovými akcemi zkouší štěstí spousta vývojářů. Jak se ale nakonec obvykle ukáže, jde o mnohem náročnější disciplínu, než se může na první pohled zdát. Opakovaně si na tomto žánru vylámali zuby třeba vývojáři z amerického studia IllFonic, autoři her Friday the 13th: The Game nebo Predator: Hunting Grounds. Úspěšný Dead by Daylight se nyní pokusí vyzvat na souboj tým Crania Games s čerstvě oznámeným hororem A Way To Be Dead, v němž se skupinka přeživších snaží uprchnout šílenému doktorovi, který zřejmě zapomněl na Hippokratovu přísahu.
Coby přeživší můžete nést s sebou jen jeden předmět, což je omezení, které by vás podle autorů mělo přimět spolupracovat s ostatními.
Ve hře 4 na 1 však nevystupuje jen šílený Dr. Riley a zmínění přeživší, ale také zombie. Tato třetí strana však nebude podobně jako v loňském Predátorovi ovládaná jen umělou inteligencí, ale je možné si za ni rovněž zahrát. Svou postavu můžete postupně vylepšovat a využívat prostředí ve svůj prospěch, slibuje tým.
Coby přeživší ale můžete nést s sebou jen jeden předmět, což je omezení, které by vás podle autorů mělo přimět spolupracovat s ostatními. A přiznejme si, že to bývá v podobných případech často kámen úrazu a velký potenciální problém u nesehraných partiček. Bude možné rovněž nastavit specifické podmínky a parametry pro každý zápas – množství zombie, lootu, počet únikových bodů a další maličkosti.
Hra je zasazena do stejného světa jako titul Roots of Insanity od studia Crania Games a cílem autorů je ukázat jej z trochu jiné perspektivy. Majitelé Roots of Insanity budou mít navíc nárok na zvláštní slevu. Crania Games jsou malý nezávislý tým s ambicí vytvořit vlastní propojený svět. Na kontě má kromě Roots of Insanity i first person akci Beyond Extinct. Pravda, nedá se říct, že by zatím udělali velkou díru do světa, ale každý nějak začínal.
Asymetrický multiplayerový horor A Way to be Dead míří jen na PC a zatím nemá stanovené datum vydání.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.