branding
Slitterhead, Autor Silent Hillu a Siren pracuje na novém hororu

Autor Silent Hillu a Siren pracuje na novém hororu

Keiičiro Tojama možná nemá prsty v novém Silent Hillu, ale přesto potěší své fanoušky

Zdroj: ilustrační/Sony
24. 12. 2020
Název: Slitterhead Vývojář: Platformy: , , , Žánr: , Datum vydání: 8. 11. 2024

Slavný japonský vývojář Keiičiro Tojama má na kontě horory Silent Hill nebo sérii Siren a podepsaný je také pod oběma díly Gravity Rush. V posledních měsících se opakovaně proslýchalo, že by měl pracovat na soft rebootu Silent Hillu pro PS5 pod hlavičkou Japan Studio, ale nedávno Tojama oznámil, že se svými kolegy Sony opustil a založil vlastní tým Bokeh Game Studio. Nyní se konečně dozvídáme, na čem pracuje, ale současně tím spekulace o Silent Hillu získává další povážlivou trhlinu.

Keiičiro Tojama působil v Sony dvě dekády a během té doby logicky tvořil jen exkluzivní hry.

Keiičiro Tojama totiž oznámil, že připravuje hororovou akční adventuru, která vyjde v roce 2023 a zamíří na PC i různé konzole. Je tak otázkou, zda by se po opuštění spekulovaného Silent Hillu pustil sám do další strašidelné hry. Ačkoli svět se o novém týmu Bokeh Game Studio dozvěděl až začátkem prosince, Tojama jej založil už v polovině srpna. Japonské mutaci magazínu IGN nyní prozradil další detaily. Nová hra by podle něj měla potěšit fanoušky jeho předchozích titulů. Můžeme prý očekávat souboje a příběhové prvky, jaké jsou pro něj typické.

IGN zajímalo, zda půjde o hardcore horor jako Silent Hill nebo Siren, nebo spíš odlehčenou paranormální záležitost jako Gravity Rush. Tojama zdůraznil, že jednoznačně víc o horor, ale má oslovit širší publikum, nejen skalní fanoušky. IGN připomíná, že Keiičiro Tojama působil v Sony dvě dekády a během té doby logicky tvořil jen exkluzivní hry. Novinka je podle něj vyvíjena primárně na PC, ale měla by zamířit na tolik konzolí, kolik jen bude možné.

I když je projekt teprve na začátku, producent a spoluzakladatel Bokeh Kazunobu Sato prozradil, že už nyní na něm pracuje poměrně velký tým. Momentálně dělají na prototypu a vývojáři věří, že hra bude hotová za tři roky. Keiičiro Tojama se vyjádřil i k samotnému odchodu ze Sony a založení vlastního studia. Kombinace práce z domova kvůli pandemii a skutečnosti, že letos oslavil 50. narozeniny, ho podle jeho slov přiměla přemýšlet o budoucnosti. Nakonec podlehl vábení nezávislosti.

Obrátil se na své dlouholeté kolegy a spolupracovníky a společně založili Bokeh Game Studio. Původně zvažovali, že budou dělat menší mobilní hry, ale nakonec složili tým z veteránů, který má mnohem větší ambice. Naštěstí pro nás. Tojama přitom prohlásil, že se hodně inspiroval studiem genDESIGN, které založil Fumito Ueda (Ico, Shadow of the Colossus, The Last Guardian ) po svém odchodu ze Sony. Vyprávěl mu o své zkušenosti, a proto se ho Tojama rozhodl následovat.

Naznačil také, že chce mít dál dobré vztahy se Sony a v budoucnu se třeba vrátit ke značkám Siren a Gravity Rush, pokud o to budou mít obě strany zájem.

Fanoušci mají sledovat Facebook a Twitter studia Bokeh, kde bychom se v budoucnu mohli dočkat prvních střípků z nové hry. “Když pracujete ve velkém studiu, jako je Japan Studio, je omezeno, co můžete ukázat veřejnosti. Nyní, když se na nás nevztahují tato omezení, bychom rádi využili příležitosti sdílet tolik, kolik jen bude možné. Aby hráči mohli vidět, jak se titul postupem času rýsuje,” uvedl Sato. Doufá přitom, že tak fanoušci na autory nezapomenou. Tím jsme si ale jistí.

První náznaky toho, co můžeme od nového hororu čekat, se objevily už v představovacím videu, které tým zveřejnil začátkem prosince. Artworky rozhodně nezapřou Tojamův rukopis. Už tehdy prohlásil, že chce naplnit očekávání fanoušků. Naznačil také, že chce mít dál dobré vztahy se Sony a v budoucnu se třeba vrátit ke značkám Siren a Gravity Rush, pokud o to budou mít obě strany zájem.

Nahlásit chybu v článku

4

Napsat komentář

Další články
Nahoru