branding
Demon’s Souls, Sony Interactive Entertainment, Tajemství záhadných dveří z Demon’s Souls bylo odhaleno

Tajemství záhadných dveří z Demon's Souls odhaleno

Klíč získal speedrunner za mince z módu Fractured. Odměna byla menší, než si myslel

Zdroj: Sony
20. 11. 2020
Název: Demon’s Souls Vývojář: Vydavatel: Platformy: Žánr: Datum vydání: 12. 11. 2020

Stejně jako spoustu dalších hráčů a příznivců her od FromSoftware nás remake Demon’s Souls pro PlayStation 5 nadchnul. Odborníci z Bluepoint Games dokázali vystihnout všechny důležité aspekty, hru zabalili do nádherného grafického kabátku a svým přístupem okouzlili i autora původní hry Hidetaku Mijazakiho. Nepochybným důvodem byla snaha neměnit obtížnost či logické uspořádání jednotlivých lokací, což ale z druhé strany nevyvracelo drobné změny, týkající se například využívání trav a některých nových předmětů, míst či zákoutí. Tou zřejmě nejhorlivěji probíranou záležitostí se nicméně staly tajemné dveře, které byly v remaku objeveny krátce po vydání a od té doby fanoušci hledaiy způsoby, jak je otevřít a zjistit, co vlastně skrývají. Teorií bylo mnoho, od náznaků dalších her od FromSoftware či Bluepoint Games, až po šestý archstone, resp. přístup oblasti, která byla z původní hry vyškrtnuta, spekulace teď ale konečně mohou ustat. Speedrunner s přezdívkou Distortion2 totiž včera během svého streamu přišel na způsob, jak dveře odemknout a spolu se svými diváky za ně nahlédl.

Jak popisují redaktoři Kotaku, cesta ke klíči vedla přes nové Ceramic Coins, které je možné najít v Boletarii, pustíte-li se do hraní tzv. Fractured módu. Převládala totiž teorie, že pokud jich hráč nasbírá dostatek, dveře se buďto rovnou otevřou, nebo je bude možné vyměnit u obchodníka za klíč, stejně jako všechno ostatní ale ani tahle činnost není v Demon’s Souls nic snadného. Distortion2 strávil dlouhé hodiny hledáním a získáváním zmiňovaných mincí, kterých měl podle předchozích odhadů sesbírat alespoň šedesát. Během streamu ale nevydržel čekat a k vendorovi – Sparkle the Crow – vyrazil s polovičním množstvím. K jeho překvapení mu ale obchodník mezi obvyklými předměty nabídl i rezavý klíč a Distrotion2 věděl, že jej od vyřešení záhady dělí pouhé vteřiny.

Po krátké chvíli a jednom výbuchu smíchu ale nakonec získal rytířské brnění jednoho z bossů – Penetratora.

Klíč pochopitelně pasoval do zamknutých dveří a speedrunner v nábožné chůzi vstoupil na poměrně obyčejně se tvářící terasu. Téměř beze slova dokráčel k postavě ležící na lavici a vybízející k interakci, aby s upozorněním, že teď se píše historie, začal rychle vyhazovat ze svého inventáře vlastní výbavu, protože věc, kterou se chystal sebrat, byla moc těžká. Po krátké chvíli a jednom výbuchu smíchu ale nakonec získal rytířské brnění jednoho z bossů – Penetratora – což bylo to jediné, co se za dveřmi nacházelo. Ano, brnění. Žádný teaser na novou hru, ani žádná nová lokace, což ale mohli hráči očekávat s přihlédnutím k tomu, jak o jejím případném (ne)zahrnutí mluvili vývojáři z Bluepointu dříve.

Přesto zavládlo mírné zklamání, vyvolané spíše bujnými představami hráčů, nežli neochotou vývojářů něco hezkého fanouškům předat. Ostatně, stejným způsobem přidali zamknuté dvře také do svého remaku Shadow of the Colossus a odměnou byl „jen“ meč, i tak ale bylo hezké sledovat, jak se komunita na několik dní semknula a žila jedním příběhem.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru