branding
Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning, THQ Nordic, V srpnu zřejmě dorazí remaster Kingdoms of Amalur

V srpnu zřejmě dorazí remaster Kingdoms of Amalur

Předělávku osm let starého RPG vyzradil Microsoft Store. Upravena bude grafika i hratelnost

Zdroj: THQ Nordic
4. 6. 2020
Název: Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , Žánr: Datum vydání: 11. 8. 2020

Když v roce 2012 vyšlo RPG Kingdoms of Amalur: Reckoning, nedokázali se hráči a recenzenti shodnout, zda převládají spíše pozitivní dojmy z povedených herních mechanismů a rozlohy celé hry, nebo naopak kritika stran pestrobarevné grafiky, generického schématu a častého načítání. Hodnocení všech tří verzí – PC, Xbox 360 a PS3 – se proto pohybovalo mezi „průměrem“ a „nejlepším RPG všech dob“, a jak se zdá, přít se o kvalitách Reckoningu budeme již brzy nanovo. Společnost THQ Nordic totiž podle informací z Microsoft Storu chystá remaster, nazvaný velmi nápaditě Re-Reckoning, který by měl už 11. srpna přinést vedle vylepšené grafiky také upravné prvky hratelnosti a obsah všech vydaných DLC.

„Populární RPG se vrací! Od světoznámého spisovatele R. A. Salvatora, autora Spawna Todda McFarlana a lead designéra The Elder Scrolls IV: Oblivion Kena Rolstona přichází Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning,“ píše se v databází na Microsoft Storu. Tiskové informace THQ Nordic, se kterými se vydavatel ještě oficiálně s novináři nepodělil, tak hned v úvodu poukazují na to, co hráče před osmi lety na Reckoningu tak lákalo. Zapojení zvučných jmen do vývoje hry v 38 Studios vzbudilo značný rozruch a stalo se důvodem, proč někteří fanoušci neváhali postavit hru na piedestál žánru RPG. Ani přes to ale tehdejší vydavatelé z Electronic Arts necítili, že by ze hry mohla vzniknout série a zmiňovaní vývojáři se po vydání Reckoningu doslova utopili ve vývoji MMO hry s kódovým označením Copernicus. Existence 38 Studios tak skončila likvidací a následnou aukcí majetku, která měla umořit dluh ve výši 75 milionů dolarů, právě na tomto místě se pak v září 2018 ujali značky lidé z THQ Nordic a výsledky jejich práce budeme moci sledovat už za dva měsíce.

Z hlavních prvků chystaného remasteru tak THQ Nordic vypichují spíše původní vlastnosti hry, jako byl velký herní svět nebo obrovská míra úpravy hlavního hrdiny.

Jak už bylo řečeno v úvodu, Re-Reckoning chce být plnohodnotným remasterem s důrazem na úpravu grafiky. Posun vpřed prezentuje sada prvních obrázků, ze kterých vyplouvá na povrch nezaměnitelná stylizace hry. Současně je ale znát, že německé studio Kaiko, které bylo po remasterech Darksiders nebo Legend of Kay pověřeno vylepšením Amaluru, nemělo ambice výrazněji upravit modely a dostat celkovou úroveň kvality výš. Z hlavních prvků chystaného remasteru tak THQ Nordic vypichují spíše původní vlastnosti hry, jako byl velký herní svět nebo obrovská míra úpravy hlavního hrdiny, a to nejen na základě vybraných schopností či zbraní, ale také prostřednictvím tzv. Destiny systému, ovlivňujícího vývoj postavy i následný způsob hraní. Ruku v ruce s tím jde i poměrně unikátní možnost ovládat zbraně a ve stejné chvíli i kouzlit, což se v původním Reckoningu projevilo prostřednictvím perfektních soubojů, které se podle aktuálních informací pochopitelně vrátí i v remasteru.

Důležitá, leč očekávaná, je pak zmínka o zahrnutí obsahu z trojice rozšíření, která postupně přinesla nový ostrov Gallows End, možnost postavit si vlastní dům, novou rasu pojmenovanou Kollossae, region Teeth of Naros a spoustu nových zbraní a pochopitelně i jednotlivých questů. Veškerý obsah bude součástí hry a vydavatelé hry trochu lakonicky dodávají, že přijde ještě navíc. Nedělali bychom si ale příliš velké naděje a bez oficiální zprávy v ruce to považujeme jen neškodné přehánění. Vzhledem k tomu, že se zápis hry objevil na Microsoft Storu, dá se vedle PC verze počítat i s Xboxovou, není však důvod myslet si, že by hra neměla zamířit také na PlayStation 4.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru