branding
System Shock 3, OtherSide prozatím zůstává u vývoje System Shocku 3

OtherSide prozatím zůstává u vývoje System Shocku 3

Informaci potvrzuje komunitní manažerka. Stále však není jisté, zda se zapojí i někdo další

Zdroj: OtherSide
2. 6. 2020
Název: System Shock 3 Vývojář: , Platformy: Žánr: ,

Už v polovině května jsme zaznamenali náznaky, že kolem studia OtherSide krouží čínský Tencent. V souvislosti se ztrápeným vývojem třetího System Shocku a rozpadem vývojářského týmu v austinské pobočce jsme si proto kladli otázku, co to bude pro hru v nejbližší budoucnosti znamenat. Jak už ale dobře víte, vývojáři mlčeli a stav se nezměnil ani týden poté, kdy byl příchod Tencentu stvrzen oficiálně. Warren Spector, který vývoj System Shocku 3 vede od roku 2016, se k situaci kolem čínské společnosti nevyjádřil a nechal mluvit pouze komunitní manažerku Alyssu Marshall. Ta 20. května potvrdila, že vzhledem k velkým nárokům, kterým nemůže malé nezávislé studio plně vyhovět, vítá vstup Tencentu a vyslovila naději, že se značka System Shock opět dostane do popředí. O necelé dva týdny později pak Marshall přináší další detaily a začíná vysvětlovat, jak to se zapojením OtherSide bude do budoucna.

Na dotaz jednoho z fanoušků ohledně dalších detailů popisované spolupráce, odpověděla Marshall se snahou nervózní hráče uklidnit. „Jsme [do vývoje] stále zapojeni, ale momentálně vám nemůžeme říct víc. Ve chvíli, kdy budeme moci učinit veřejné prohlášení, dáme určitě vědět,“ zní stanovisko studia. Ve světle předchozích informací, že je v austinském OtherSide momentálně zaměstnána jen hrstka zaměstnanců, tak můžeme stále počítat se dvěmi eventualitami.

První z nich by znamenala, že se bude vývoj System Shocku 3 stěhovat k úplně jiným vývojářům, kteří se však rozrostou o jádro původního týmu, čímž budou splněna komunitní manažerky. Druhá možnost je, že finance Tencentu dovolí opět postavit tým v OtherSide, který může být ve výsledku i početnější, a umožní konečně titul dokončit. Víceméně ze hry je pak podle nás řešení, svěřit vývoj studiu Nightdive, které sice stále vlastní práva na značku System Shock – i když i to museli jeho zstáupci koncem května znovu vysvětlovat – jenže má svých vlastních projektů (i problémů) nad hlavu.

Jsme do vývoje stále zapojeni, ale momentálně vám nemůžeme říct víc. Ve chvíli, kdy budeme moci učinit veřejné prohlášení, dáme určitě vědět.

Za připomenutí nicméně stojí, že System Shock 3 vzniká v OtherSide už od roku 2015 a o rok později pak začal být zodpovědný za pokračování slavné série designér Warren Spector. Od té doby jsme ze hry viděli jen minimum obrázků či videí a největší ránou pro fanoušky byly únorové zkazky o tom, že žádný vývojářský tým už neexistuje. Má se tedy za to, že vývoj hry téměř půl roku stojí, a až se k němu někdo vrátí, bude mít nesmírně obtížnou roli uvést vše do chodu a hlavně naplnit nemalá očekávání, která se se sérií automaticky pojí.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru