branding
WWE 2K Battlegrounds, 2K Sports, Tradiční WWE 2K letos nahradí akční arkáda Battlegrounds

Tradiční WWE 2K letos nahradí akční arkáda Battlegrounds

Fanoušci ani letos o wrestling nepřijdou, simulaci ale vystřídá nadsázka a komiksová grafika

Zdroj: 2K Sports
28. 4. 2020
Název: WWE 2K Battlegrounds Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , , Žánr: ,

Tento rok se fanoušci zápasnické série WWE 2K nedočkají své tradiční dávky virtuálního zápolení a na další díl série v podání 2K Sports si musí počkat, tak úplně zkrátka ale nepřijdou, neboť 2K Sports oznamují novinku jménem WWE 2K Battlegrounds. A pokud vám snad tento název na první pohled připomíná sérii NBA 2K Playgrounds, tak jste se trefili do černého, protože přesně tímto směrem se vývojářský tým Saber Interactive vydává.

A znalci jistě hned ví, že o zkušenosti s arkádovými sporty v takovém případě nebude nouze. Je to totiž právě tým Saber Interactive, který v roce 2018 vytvořil druhý díl zmíněné arkády NBA 2K Playgrounds. Novinka zasazená do prostředí wrestlingových zápasů se pak nese ve stejném duchu v tom ohledu, že nabídne arkádovou hratelnost, komiksovou grafiku i známé osobnosti tohoto sportu. Mezi již potvrzené zápasníky patří například Becky Lynch, Charlotte Flair, John Cena, Steve Austin a The Rock. Poslední jmenovaný je pak zároveň také první tváří přiložené upoutávky:

Jak můžete vidět výše, video podtrhuje nadnesený nádech hry, a kromě zkreslených muskulatur jednotlivých postav lze mimo jiné spatřit například předhazování protivníků krokodýlům a útoky podpořené ohněm. Zkrátka nadsázka jak se patří, která ale kromě okamžitě přístupné zábavy slibuje nabídnout také velké množství obsahu k postupnému objevování a opomenut nebude ani sociální aspekt hraní. Novinka má vyjít ve standardním čase na podzim, nicméně fanoušci hlavní simulační série se jistě neubrání dojmu, že v tomto případě jde jen o jakousi výplň.

Klasické pokračování potřebuje čas

Mezeru samozřejmě vytváří plánovaná letošní absence základní série. Ta tento rok nedorazí poprvé po téměř dvaceti letech (v různých obměnách vychází WWE 2K již od roku 2000). Ještě nedávno ale jakékoli vynechání ročníku v plánu nebylo, nicméně na základě tragického přijetí předchozího ročníku (na serveru Metacritic hra v hodnocení napříč platformami jen stěží přesahuje 40 % u kritiků a 10 % u samotných hráčů) se vydavatelství 2K Sports rozhodlo dopřát vývojovému týmu Visual Concepts více času. Loňský ročník přitom byl pro vývojáře z hlediska samostatnosti premiérou, neboť dosud toto studio při vývoji série pouze vypomáhalo japonskému týmu Yuke’s. Ona premiéra ale dopadla tragicky zejména z pohledu bugů, které hru doprovázely už od samotného vydání. Třešničkou na dortu pak byla chyba v práci s kalendářem, jež zapříčinila nefunkčnost hry na Nový rok.

S dalším ročníkem se ale vývojáři již slibují patřičně poučit a vydavatel k tomu na svém webu v prohlášení dodává následující: „Slyšeli jsme vaši zpětnou vazbu, ceníme si ji a nadále vás pozorně posloucháme. Od uvedení WWE 2K20 jsme vydali pět aktualizací, adresovali stovky hlášených problémů a vydali jsme čtyři DLC WWE 2K20 Originals pro zlepšení a zdokonalení zážitku. […] Slyšíme vás a víme, že od franšízy chcete více, takže uděláme následující: to, co jsme se naučili, aplikujeme na další titul série WWE 2K a opětovně se zaměříme na kvalitu a zábavu. V rámci tohoto závazku prodlužujeme časovou osu vývoje a v roce 2020 neuvedeme další díl WWE 2K. Chceme zajistit, aby vývojářský tým Visual Concepts mohl vytvořit skvělou hru, která pobaví nejen prošedivělé veterány WWE 2K, ale i nováčky, kteří se chtějí poprvé vyšplhat přes lana a vstoupit do ringu.“ Takže jak vidno, odklad přichází z důvodu snahy dosáhnout původní kvality série, takže na jednu stranu proč ne. Otázkou ale v případě odkladu je mimo jiné například i to, na jaké platformy příští rok vývojáři zacílí. V tomto ohledu se ale budeme muset nechat překvapit.

A překvapit fanoušky série by pak mohl i příchod nového člena týmu. Tím je Patrick Gilmore, který míří rovnou na klíčovou pozici výkonného producenta. Se čtvrtstoletím dlouhou praxí v herním průmyslu rozhodně nejde o amatéra, naopak. Patrick Gilmore v minulosti spolupracoval například s Disney ještě za dob Segy Genesis a Megadrive na sérii Aladdin, podílel se i na moderní verzi bojovky Killer Instinct, produkoval Medal of Honor: Airborne a naposled spolupracoval například i na ambiciózním MMORPG v podání Amazonu: New World. A jak se tyto zkušenosti projeví, to budeme moci zjistit nejprve příští rok.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru